Firma Hochland Polska jest obecna na polskim rynku od początku lat 90. Przez ten czas istotnie przyczyniła się do rozwoju rynku mleczarskiego, wykreowała szereg nowych kategorii produktowych i rozwinęła aktywną komunikację z konsumentami, wpływając na zmianę ich nawyków żywieniowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery – Hochland oraz Almette, które produkowane są w dwóch zakładach produkcyjnych: w Kaźmierzu i Węgrowie.
Z okazji 30-lecia Hochland w Polsce firma przygotowała wiele różnych aktywności, w tym specjalne logo, które będzie jej towarzyszyć przez cały 2024 rok.
– Zaplanowaliśmy dużą loterię konsumencką, jubileusz będziemy świętować także na Święcie Chleba i Sera w Kaźmierzu i Węgrowie oraz na Hochland Półmaratonie. Odbędzie się również wydarzenie prasowe dla mediów połączone z wielkim finałem wspomnianej loterii. Równolegle zadbaliśmy o nową identyfikację wizualną Hochland, która idealnie wpisuje się w najnowsze trendy, a jednocześnie czuć w niej tożsamość marki – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Więcej newsów z branży TUTAJ.