Logo

Marketing MIX

Dolina Dobra z kolejną odsłoną kultowej kampanii

Wraz z początkiem stycznia marka Dolina Dobra powróciła z kolejną odsłoną kampanii promującej ich topowy produkt – Parówki 100% polskiej szynki. Kreacje graficzne z zaczepnym hasłem „przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre” można oglądać w telewizji, na outdoorach oraz w działaniach digital. Kampania potrwa do końca lutego.

tam

Parówki powracają na antenę

Parówki tak smaczne, że nie można się im oprzeć? To musi być Dolina Dobra! Wraz z nowym rokiem na antenę powrócił pełen humoru spot producenta wysokiej jakości wyrobów z polskiej wieprzowiny. Głównym bohaterem 30-sekundowego filmu jest Gospodarz, który przyłapuje tatę i syna na podjadaniu Parówek 100% polskiej szynki. Gospodarz nie jest jedynie bohaterem jednego spotu, pojawia się w całej kampanii, stanowiąc główny nośnik przekazu produktowego oraz wartości marki. Reklama w zabawny i niekonwencjonalny sposób pokazuje, że Parówkom 100% mięsa z szynki po prostu nie można się oprzeć.

Parówki 100% polskiej szynki to najwyższa jakość, wyjątkowy skład i pyszny smak, które dają pewność dobrego wyboru. Połączenie tych największych atutów kultowego produktu Doliny Dobra sprawia, że jest on wręcz idealny na rodzinne śniadanie. Produkt przygotowany z najwyższej jakości polskiego mięsa wieprzowego, bez sztucznych konserwantów i wzmacniaczy smaku, a przy tym odpowiadający smakiem upodobaniom Polaków. Jedyną obawę musi stanowić podjadanie Parówek 100% polskiej szynki swoim bliskim, za co z góry przeprasza producent.

O kampanii

Działania, które ruszyły jeszcze w grudniu objęły wszystkie kanały TV, digital oraz OOH. Spot będzie można oglądać do 29.02.2024 r. we wszystkich, głównych stacjach telewizyjnych.

– Dzięki szerokiej inwestycji w ekrany LED oraz bankomaty, jesteśmy dobrze widoczni z naszymi kreacjami w przestrzeni publicznej. Główny trzon kampanii opiera się o spot telewizyjny „Śniadanie”, który mocno eksploatujemy od początku stycznia. Zawłaszczamy ten parówkowy miesiąc mając nawet o połowę wyższe wagi intensywności kampanii niż konkurencja w ubiegłych latach. Stanowi to o sile i zauważalności kampanii – tłumaczy Zbigniew Wysocki, dyrektor marketingu firmy Goodvalley, producenta marki Dolina Dobra.

Ważnym aspektem tej kreacji jest wizerunek Gospodarza, który reprezentuje markę. Jest on symbolem wyjątkowego modelu produkcji: od pola do stołu opartego o własne pola, hodowle i pasze. Wyróżnia to firmę wobec innych przetwórców mięsnych. Dzięki temu modelowi Dolina Dobra oferuje konsumentom najwyższy poziom jakości oraz lokalną świeżość produktu. Postać Gospodarza, to nie tylko przemyślany symbol, ale też ciekawa osobowość, charyzma, odwaga i humor. W spocie pojawiają się także Parówki Dobre – kultowy produkt Doliny Dobra, którego dobry smak, skład i cenę pokochało już wielu Polaków.

Równolegle prowadzona jest intensywna kampania digitalowa: 35 mln odsłon video na platformach YouTube, Facebook oraz w portalach telewizyjnych i VOD.
Autorem idei kreatywnej jest agencja BBDO, za działania digitalowe oraz zakup mediów odpowiada Mediahub, identyfikację wizualną stworzyła agencja czteryczwarte, natomiast działania PR prowadzi agencja 24/7 Communication.


Wywiad z Doliną Dobra na łamach OOH magazine czytaj TUTAJ.


Więcej newsów z branży TUTAJ.