Latem na rowerze w kasku – zimą na nartach z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Podlaskie zwierzaki w sezonie zimowym nie śpią i zachęcają do bezpiecznej jazdy.
W nowej kampanii przygotowanej na ferie, Podlaskie ponownie podejmuje ważny temat w lekkiej, zabawnej formie. Wygenerowane ze wsparciem AI zwierzęta przestrzegają m.in.: „Zwolnij! Warchlaczki na oślej łączce!”, „Minus ŁOŚiem? Ubierz się ciepło”.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości województwa podlaskiego jako atrakcyjnej destynacji wśród miłośników sportów zimowych.
– Nie każdy wie, że w regionie prężnie działa kilka ośrodków narciarskich – takich jak WOSiR Szelment. Położony wśród malowniczych wzgórz i jezior Suwalszczyzny, ma rozbudowaną infrastrukturę, jest przyjazny dla początkujących narciarzy i pozwala na połączenie wypoczynku aktywnego i slow. – podkreśla Artur Kosicki, Marszałek Województwa Podlaskiego.
Kampania realizowana jest w mediach społecznościowych województwa podlaskiego – na Instagramie, Facebooku i LinkedIn. Akcja spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem i już po kilu godzinach zyskała setki udostępnień w social media.
– W kampanii zachęcamy do bezpiecznego szusowania – na podlaskich stokach i nie tylko – łącząc kreatywność, precyzyjny insight i sztuczną inteligencję. Ponownie udowadniamy, że o ogranym temacie bezpieczeństwa można mówić w sposób wyróżniający się, trafiający do odbiorców, bez moralizowania. – dodaje Katarzyna Stempniak, Digital Marketing Consultant w White Bits.
Więcej newsów z branży TUTAJ.