W publikacji znajduje się blisko 80 stron trendów i antytrendów, które będą mieć wpływ na decyzje marek i ich komunikację marketingową. Znajduje się tu również rozliczenie i ocenę trendów ubiegłorocznych, które się sprawdziły, a które były tylko chwilową modą. Publikacja jest darmowa, podana w przyjaznej formie pliku pdf, który można pobrać na: www.focus-nation.pl/trendbook2024
– Codziennie dzieje się coś, co ma wpływ na nasze życie. Ilość wydarzeń i idących za nimi informacji przypomina tornado, w którego środku znajdujesz się Ty. Nieprawdaż? W tak szybko zmieniającym się środowisku ciężko jest skupić się na wszystkim. Wybrać to, co ważne i przydatne, a odsiać fake czy rzeczy niepotrzebne. Dlatego, podobnie jak w zeszłym roku, staramy się uchwycić w migawce chociaż kawałek tej dynamicznej rzeczywistości i wyłonić z niej tematy, które będą rezonować z naszą codziennością – prywatną oraz zawodową. – podkreśla Michał Korczak, Managing & Strategy Director Focus Nation.
W publikacji można znaleźć obszerne opracowanie tematów:
• Odpowiedzialność 2.0
• W poszukiwaniu zaangażowania
• Marki podnoszące na duchu
• Dualizm w AI
• Trendy w designie
• Istota awatarów
• Hiperrealistyczne doświadczenia
• Dbaj o klienta swego
• Kultura gamingu
• Nie patrz mi w dowód (ANTYtrend)
• Poprawność na siłę (ANTYtrend)
• Narodowość korporacyjna (ANTYtrend)
Trendy zostały skomentowane przez niezależnych ekspertów z różnych branż, m.in. Agnieszkę Gruszczyńską-Hyc, Redaktorkę naczelną Architectural Digest Polska, Wojciecha Kardysia, Eksperta ds. komunikacji internetowej i social media, dr Daniela Kiewrę, Eksperta ds. klimatu i energii, Forum Odpowiedzialnego Biznesu; Dariusza Maciołka, członka Rady Nadzorczej IAA Polska, CMO BNP Paribas Bank Polska; Marcina Pilarskiego, Dyrektora zarządzającego PAYBACK Polska, reprezentanta statutowego PAYBACK Polska w IAA Polska; Anielę Radomską, Head of Lifestyle, Imagine Nation; Bartosza Tesławskiego, Dyrektora marketingu i obsługi sprzedaży, Wydawnictwo Gospodarcze.
Partnerami publikacji są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz IAA Polska.
Patronami medialnymi trendbooka są: AD Architectural Digest, Brief, Marketer+, Marketing przy Kawie, Media Marketing Polska, MeetingPlanner.pl, OOH Magazine, Press, Sprawny Marketing, THINK MICE i Wiadomości Handlowe.
Więcej informacji można znaleźć w biurze prasowym IF Nation Group.
Więcej newsów z branży TUTAJ.