tam
Czekoladowa pisanka czy zajączek to produkty, które szybko przychodzą na myśl, gdy planujemy zakup słodkich upominków firmowych na Wielkanoc. Jak jednak podkreślają producenci, asortyment słodyczy B2B jest znacznie szerszy, a w grę wchodzą nie tylko różne kształty, ale również smaki upominków.
W Czekoladowni SLODKIE – jednego z europejskich liderów w produkcji słodyczy reklamowych – powstaje obecnie kilkadziesiąt rodzajów wielkanocnych produktów, które tworzone są na potrzeby polskich i zagranicznych firm. Wśród nich m.in.:
Oferta wielkanocna to jednak nie tylko czekoladowe słodkości. SLODKIE oferuje także przygotowanie upominków firmowych w wersji fit. Wśród nich: batoniki musli w kształcie pisanki z logo klienta czy zestawów bakalii w 20 rozmaitych rodzajach. W ofercie polskiego producenta pojawiły się również owocowe galaretki pektynowe, w których ponad 70% składu stanowią owoce.
Upominki biznesowe charakteryzują się wyraźnie zarysowanym brandingiem. Prezenty wręczane zarówno pracownikom jak i partnerom są zwykle tworzone z wykorzystaniem logotypu, claimu czy key visuala danej marki. Pozwala to identyfikować prezent z konkretną firmą i budować relację między obdarowanym a obdarowującym. Wręczane upominki to także wizytówka firmy, z tego względu warto stawiać na prezenty dobrej jakości, które będą tworzyły jak najlepsze konotacje z daną marką. Jakie możliwości w zakresie brandingu mają zamawiający wielkanocne słodycze B2B?
Producenci słodyczy reklamowych z każdym rokiem coraz wyżej podnoszą poprzeczkę w zakresie dostępnej personalizacji – zarówno produktu jak i opakowania. Jak dodaje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE: – Nasz klient ma możliwość wykonania kolorowego zdobienia nie tylko na opakowaniu, ale i bezpośrednio na czekoladzie, lizakach czy lentilkach.
To jednak jeszcze nie koniec w zakresie możliwości brandowania słodyczy. Nieliczni producenci słodyczy reklamowych oferują dziś także stworzenie unikatowej słodkości na zamówienie konkretnego klienta. W efekcie wielkanocny upominek może być nie tylko w dowolnym smaku i opakowaniu, ale także kształcie.
Choć produktów w wielkanocnych ofertach personalizowanych słodyczy jest całe mnóstwo, to można wskazać kilka upominków, na które najchętniej decydują się klienci.
Easter Six, czyli słodkie pisanki w wielkanocnej wytłaczance, to zdecydowanie jeden z najczęstszych wyborów wśród firm zamawiających słodycze do świątecznych upominków dla swoich klientów lub partnerów. Pisanki wykonane z mlecznej czekolady, wypełnione są orzechowym nadzieniem i zamknięte są w brandowanym, klasycznym pudełku na jajka.
W kategorii topseller SLODKIE znalazły się również wielkanocne pralinki z białej czekolady z nadzieniem z sycylijskich migdałów. Ten produkt reklamowy można personalizować bezpośrednio na czekoladzie, co chętnie wykorzystują zamawiający. Na pralinki można nanieść logo, dowolne hasło, zdjęcie czy grafikę, co daje duże możliwości tworzenia atrakcyjnego upominku wielkanocnego.
Top 3 zamyka Baranek Bubble, stworzony z gęstej, kremowej czekolady w oryginalnej formie. Produkt dostępny jest w 10 smakach czekolady. Tę słodycz zamówić można w samej folii jak i w pudełeczku.
Na przestrzeni ostatnich kilku dekad stosunkowo nowym zjawiskiem w branży słodyczy reklamowych jest większe zainteresowanie produktami wyższej jakości. Dzisiejsi świadomi klienci stawiają na jakość, nawet w czasach kryzysu czy spowolnienia gospodarczego. – Polacy chcą nie tylko jeść, ale i obdarowywać innych dobrze i jakościowo – podkreśla Anna Garmada.
Więcej wielkanocnych inspiracji upominkowych dla rynku B2B znaleźć można w nowym katalogu SLODKIE – Wielkanoc 2024. Katalog jest dostępny na stronie producenta. Ilustracje, które stały się bazą dla wielkanocnych opakowań, stworzone zostały przez Polę Augustynowicz.
Produkty marki SLODKIE będzie można zobaczyć już niedługo, w dniach 14-15.02.2024 r. na targach PROMO SHOW w Warszawie. Hala 1, stoisko F3.
Więcej newsów z branży TUTAJ.