Logo

Marketing MIX

Bestsellery Empiku 2023 już 13 lutego. Dentsu Polska producentem wykonawczym gali.

Gala Bestsellerów Empiku zbliża się wielkimi krokami – już tylko jeden dzień pozostał do ogłoszenia laureatów 25. edycji największego plebiscytu kulturalnego w Polsce. Producentem wykonawczym gali po raz drugi jest Agencja Marketingowa Dentsu Polska.

To jubileuszowa edycja Bestsellerów – Empik nagradza najpopularniejszych twórców w Polsce już od ćwierć wieku a sama gala będzie zwieńczeniem obchodów 75-lecia Empiku. Koncepcję Inspiruje nas przyszłość, która wygrała w przetargu, przygotowała jednostka branded contentowa Dentsu Creative. Jak co roku gala pokaże nowoczesne rozwiązania telewizyjne i digitalowe a elementem dystynktywnym wydarzenia będzie włączenie autentycznych historii Klientów Empiku w dramaturgię gali. Producentem wykonawczym jest agencja Marketingowa Dentsu Polska.

O kampanii

Komunikacja dot. zarówno nagród, jak i samego wydarzenia oraz specjalnych aktywacji dla klientów, jest w całości zaplanowana i prowadzona in-house przez zespół Empiku. 1,5-miesięczna kampania obejmuje kanały własne: social media, działania content i direct marketingowe, portal, aplikację oraz salony Empik a także zewnętrzne: influencer marketing, TVN, a także YouTube oraz Radio Zet i Onet.pl jako Patronów medialnych wydarzenia.

Bestsellery Empiku w TV i streamingu

Finałowa gala Bestsellerów Empiku 2023 odbędzie się już we wtorek, 13 lutego. Wydarzenie będzie transmitowane jednocześnie w telewizji (TVN, g.20.15) oraz w internecie (YouTube oraz Facebook Empiku, g.19.15). Widzowie online nie tylko obejrzą pełną galę, ale zajrzą również za jej kulisy i na czerwony dywan. Będą wywiady z twórcami, komentarze ekspertów oraz konkursy. Ponadto czas przeznaczony na telewizyjne breaki reklamowe wypełnią w streamingu dodatkowe występy muzyczne gwiazd.
Gospodarzem części telewizyjnej będzie Marcin Prokop. Transmisję online poprowadzą Julia Wieniawa, Aleksandra Domańska i Damian Tkaczuk. Podobnie jak w poprzednich latach, cała transmisja online, wraz z występami muzycznymi, będzie tłumaczona symultanicznie na język migowy.

Do nich należał ubiegły rok

Bestsellery Empiku pokazują, w czym Polacy zaczytywali się w minionym roku, jakiej muzyki i jakich treści audio najchętniej słuchali i co najczęściej oglądali na małym i dużym ekranie. Statuetki zostaną przyznane w kilkunastu kategoriach. Podczas gali poznamy również Pisarza i Artystę Muzycznego Roku a w części streamingu także Twórcę Internetowego Roku. Zwycięzców wskażą fani w specjalnym głosowaniu w aplikacji Empik. Rywalizacja zakończy się 13 lutego – na kilka godzin przed galą. To jednak nie wszystko. W trakcie wydarzenia ogłoszone zostaną także literackie, filmowe i muzyczne Odkrycia Empiku 2023. To twórcy wskazani przez eksperckie jury, którzy w ubiegłym roku wnieśli do kultury powiew świeżości. Ich dalszą artystyczną drogę zdecydowanie warto śledzić.

Oprawa muzyczna

Emocji dostarczą nie tylko nagrody, lecz także niepowtarzalne występy. W tym roku za oprawę muzyczną gali odpowiada Michał FOX Król, a 13 lutego na scenie wystąpią artyści, którzy mają również szansę zakończyć wieczór ze statuetką Bestsellera Empiku 2023: Daria Zawiałow, Kortez, Kwiat Jabłoni (nominowani w kategorii Pop), Nosowska (nominowana w kategorii Literatura piękna), i AVI (nominowany w kategorii Rap i hip-hop). Niezapomnianych muzycznych wrażeń dostarczą ponadto: Kacperczyk, Kaśka Sochacka, Brodka, Julia Wieniawa, Dawid Tyszkowski oraz Daria ze Śląska.


Więcej newsów z branży TUTAJ.

TAGS