Współpraca z platformą jest nadal jednym z największych partnerstw w historii UEFA, i przykładem zaangażowania firmy we wspieranie zarówno męskiej, jak i kobiecej piłki nożnej. W ramach oddzielnego kontraktu Just Eat Takeaway.com sponsoruje bowiem wszystkie zawody futbolowe kobiet. Grupa przedłuża swoje partnerstwo z Ligą Mistrzów UEFA, Ligą Europy UEFA i Ligą Konferencji Europy UEFA do 2027 roku, zwiększając do 11* łączną liczbę rozgrywek UEFA, które wspiera. Przedłużenie sponsoringu oznacza, że Just Take Away.com nadal będzie jednym z najbardziej znaczących sponsorów największych turniejów w europejskiej piłce nożnej, z prawami sponsorskimi do Superpucharu UEFA, Ligi Mistrzów UEFA Futsal i Ligi Młodzieżowej UEFA objętymi trzyletnią umową.
Dzięki partnerstwu Just Eat Takeaway.com może uczestniczyć w sportowych przeżyciach kibiców, łącząc emocje związane z jedzeniem i piłką nożną. Dodatkowe promocje i inicjatywy zwiększać będą zaangażowanie klientów oraz fanów sportu. W dni meczowe UEFA w sezonie 2022-2023 Just Eat Takeaway.com sprzedał taką ilość pizzy, która mogłaby 200 razy zapełnić przeciętny stadion piłkarski.
Dzięki odnowionej umowie Just Eat Takeaway.com będzie nadal zwiększać świadomość swojej marki: od tablic LED na obwodzie boiska i tła do wywiadów z mediami, po ekskluzywne aktywności. Współpraca obejmuje również sponsoring transmisji Ligi Mistrzów UEFA i dodatkową ekspozycję marki podczas meczów Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencyjnej UEFA Europa.
Pyszne.pl, jako część globalnej grupy, również angażuje się we współpracę z UEFA. W 2023 roku platforma zorganizowała m.in. konkurs dla fanów piłki nożnej. Wśród nagród znalazły się bilety na finał Ligi Mistrzów UEFA oraz możliwość wejścia na murawę boiska. Takich aktywacji nie zabraknie także w kolejnych latach.
– Jesteśmy podekscytowani kontynuacją naszego partnerstwa z Just Eat Takeaway.com jako oficjalnym partnerem UEFA w zakresie dostaw żywności dla męskich rozgrywek klubowych – mówi Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA. – Dzięki temu kibice będą mogli cieszyć swoimi ulubionymi posiłkami dostarczanymi bezpośrednio przez Just Eat Takeaway.com do ich domów i w pełni skupić się na rozgrywkach. Będziemy również kontynuować wspólne inicjatywy wspierające misję UEFA, aby nasze wydarzenia i mecze były bardziej zrównoważone i przyjazne dla środowiska.
– Piłka nożna i dostawa jedzenia to idealne połączenie – dodaje Susan O’Brien, wiceprezes ds. marki Just Eat Takeaway.com. – Jesteśmy bardzo dumni z partnerstwa z UEFA, ponieważ daje nam to wyjątkową okazję do nawiązania kontaktu z fanami piłki nożnej. Partnerstwo przynosi nam nie tylko satysfakcję, ale również fantastyczne wyniki dla naszej marki, zwiększając widoczność, rozpoznawalność i pozytywne postrzeganie Just Eat Takeaway.com na rynkach na całym świecie.
W ramach dotychczasowej współpracy z UEFA grupa Just Eat Takeaway.com:
Więcej newsów z branży TUTAJ.