Logo

Marketing MIX

Grupa Just Eat Takeaway.com, której częścią jest Pyszne.pl, rozszerza współpracę z UEFA

Just Eat Takeaway.com – grupa, do której należy Pyszne.pl – wzmacnia swoją obecność na największych europejskich turniejach piłkarskich. Firma przedłuża partnerstwo z UEFA w ramach męskich rozgrywek klubowych na kolejne trzy lata (do 2027 roku).

Współpraca z platformą jest nadal jednym z największych partnerstw w historii UEFA, i przykładem zaangażowania firmy we wspieranie zarówno męskiej, jak i kobiecej piłki nożnej. W ramach oddzielnego kontraktu Just Eat Takeaway.com sponsoruje bowiem wszystkie zawody futbolowe kobiet. Grupa przedłuża swoje partnerstwo z Ligą Mistrzów UEFA, Ligą Europy UEFA i Ligą Konferencji Europy UEFA do 2027 roku, zwiększając do 11* łączną liczbę rozgrywek UEFA, które wspiera. Przedłużenie sponsoringu oznacza, że Just Take Away.com nadal będzie jednym z najbardziej znaczących sponsorów największych turniejów w europejskiej piłce nożnej, z prawami sponsorskimi do Superpucharu UEFA, Ligi Mistrzów UEFA Futsal i Ligi Młodzieżowej UEFA objętymi trzyletnią umową​.

200 stadionów pizzy

Dzięki partnerstwu Just Eat Takeaway.com może uczestniczyć w sportowych przeżyciach kibiców, łącząc emocje związane z jedzeniem i piłką nożną. Dodatkowe promocje i inicjatywy zwiększać będą zaangażowanie klientów oraz fanów sportu. W dni meczowe UEFA w sezonie 2022-2023 Just Eat Takeaway.com sprzedał taką ilość pizzy, która mogłaby 200 razy zapełnić przeciętny stadion piłkarski.

Dzięki odnowionej umowie Just Eat Takeaway.com będzie nadal zwiększać świadomość swojej marki: od tablic LED na obwodzie boiska i tła do wywiadów z mediami, po ekskluzywne aktywności. Współpraca obejmuje również sponsoring transmisji Ligi Mistrzów UEFA i dodatkową ekspozycję marki podczas meczów Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencyjnej UEFA Europa.

Pyszne.pl, jako część globalnej grupy, również angażuje się we współpracę z UEFA. W 2023 roku platforma zorganizowała m.in. konkurs dla fanów piłki nożnej. Wśród nagród znalazły się bilety na finał Ligi Mistrzów UEFA oraz możliwość wejścia na murawę boiska. Takich aktywacji nie zabraknie także w kolejnych latach.

Coś więcej niż sport

– Jesteśmy podekscytowani kontynuacją naszego partnerstwa z Just Eat Takeaway.com jako oficjalnym partnerem UEFA w zakresie dostaw żywności dla męskich rozgrywek klubowych – mówi Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA. – Dzięki temu kibice będą mogli cieszyć swoimi ulubionymi posiłkami dostarczanymi bezpośrednio przez Just Eat Takeaway.com do ich domów i w pełni skupić się na rozgrywkach. Będziemy również kontynuować wspólne inicjatywy wspierające misję UEFA, aby nasze wydarzenia i mecze były bardziej zrównoważone i przyjazne dla środowiska.

– Piłka nożna i dostawa jedzenia to idealne połączenie – dodaje Susan O’Brien, wiceprezes ds. marki Just Eat Takeaway.com. – Jesteśmy bardzo dumni z partnerstwa z UEFA, ponieważ daje nam to wyjątkową okazję do nawiązania kontaktu z fanami piłki nożnej. Partnerstwo przynosi nam nie tylko satysfakcję, ale również fantastyczne wyniki dla naszej marki, zwiększając widoczność, rozpoznawalność i pozytywne postrzeganie Just Eat Takeaway.com na rynkach na całym świecie.

W ramach dotychczasowej współpracy z UEFA grupa Just Eat Takeaway.com:

  • uruchomiła różne inicjatywy oddolne i wspierała program UEFA Together #WePlayStrong, którego celem jest wspieranie większej integracji w piłce nożnej,
  • wspierała program UEFA Champions Innovate, aby stymulować zrównoważone innowacje,
  • pomogła zmniejszyć zużycie jednorazowych plastikowych opakowań podczas meczów piłki nożnej. Współpracując z UEFA, platforma wprowadziła zrównoważone pudełka wyłożone wodorostami, z których skorzystały tysiące fanów piłki nożnej, m.in. podczas zeszłorocznych finałów rozgrywek klubowych mężczyzn. Oprócz tego firma podjęła pierwszą w historii inicjatywę opakowań cyrkularnych, które zostały wykorzystane podczas finału Ligi Mistrzów kobiet UEFA w Eindhoven. W trakcie meczu wszystkie zamówione posiłki były serwowane wyłącznie w opakowaniach wielokrotnego użytku. W ciągu ostatnich dwóch lat firma dostarczyła ponad 270 500 sztuk zrównoważonych opakowań wielokrotnego użytku dla kibiców uczestniczących w finałach UEFA.
* Umowa dotycząca wszystkich rozgrywek kobiecych obejmuje pięć turniejów i obowiązuje do 2025 r. w ramach innego cyklu kontraktowania.

Więcej newsów z branży TUTAJ.