Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube (Group One).
„Bez limitu na start” to nowa kampania lanchująca ofertę Orange Polska, w której na użytkowników czeka aż 5000 gigabajtów dostępnych przez rok. W ramach promocji wszyscy klienci taryfy „Orange Free na Kartę”, którzy zdecydują się na włączenie usługi Bez limitu + 25 gigabajtów za 35 zł na 31 dni otrzymają przez okres 12 miesięcy (35 zł mies.) aż 4o0 gigabajtów odnawialnych co 31 dni. Dodatkowe 200 gigabajtów ważnych przez 31 dni czekać będzie na użytkowników oferty po wyrażeniu sms’owej zgody na otrzymywanie informacji o promocjach dostępnych w Orange.
Wraz z nową ofertą wystartowała szerokozasięgowa kampania budująca jej świadomość. Bohaterami po raz kolejny są Robert Górski i Mikołaj Cieślak, czyli wieloletni ambasadorzy taryfy „Orange Free na Kartę”. Artyści pojawili się w spotach wideo, które w zabawny sposób pokazują jak wykorzystać internet dostępny w ofercie, którego „nie przewidzi nawet szklana kula” .
W kampanii najważniejszymi touchpointami są telewizja, formaty wideo na platformie YouTube oraz Outdoor. Kampanię 360 promującą nową ofertę Orange Polska w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów realizuje agencja Value Media we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube (Group One). Za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za działania w social mediach Follow Agency.
Więcej newsów z branży TUTAJ.