Logo

Marketing MIX

Kampania „Nic co ludzkie nie jest nam obce” nominowana do Youtube Works Award

Znane są już nominacje do Youtube Works Award. Wśród wyróżnionych kreacji wideo znalazła się kampania Fundacji Avalon „Nic co ludzkie nie jest nam obce” realizowana na przełomie 2022/2023 wraz z Agencją Nie Do Ogarnięcia.

Kreatywność i efektywność to hasło przewodnie konkursu YouTube Works Awards, organizowanego po raz trzeci przez Google w partnerstwie z Kantarem. Celem konkursu jest wyłonienie kampanii wideo, które najlepiej łączą dwie cechy: skuteczność oraz nieszablonowe podejście do komunikacji z wykorzystaniem wideo. Nagrody za 2023 rok zostaną przyznane w sześciu kategoriach. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 12 marca br.

– Kolejna nominacja dla „Nic co ludzkie nie jest nam obce” upewnia nas w tym, że kampanie społeczne Fundacji Avalon są niezwykle istotne dla społeczeństwa. Cieszymy się, że zmieniając wizerunek osób z niepełnosprawnościami, możemy być zauważeni w świecie marketingu. Nie zatrzymujemy się i stale rozwijamy naszą komunikację, aby była jak najbardziej atrakcyjna, edukacyjna i podążająca za trendami kampanii. – powiedziała Helena Szczuka, kierowniczka działu komunikacji i promocji Fundacji Avalon.


Więcej newsów z branży TUTAJ.