Kreatywność i efektywność to hasło przewodnie konkursu YouTube Works Awards, organizowanego po raz trzeci przez Google w partnerstwie z Kantarem. Celem konkursu jest wyłonienie kampanii wideo, które najlepiej łączą dwie cechy: skuteczność oraz nieszablonowe podejście do komunikacji z wykorzystaniem wideo. Nagrody za 2023 rok zostaną przyznane w sześciu kategoriach. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 12 marca br.
– Kolejna nominacja dla „Nic co ludzkie nie jest nam obce” upewnia nas w tym, że kampanie społeczne Fundacji Avalon są niezwykle istotne dla społeczeństwa. Cieszymy się, że zmieniając wizerunek osób z niepełnosprawnościami, możemy być zauważeni w świecie marketingu. Nie zatrzymujemy się i stale rozwijamy naszą komunikację, aby była jak najbardziej atrakcyjna, edukacyjna i podążająca za trendami kampanii. – powiedziała Helena Szczuka, kierowniczka działu komunikacji i promocji Fundacji Avalon.
Więcej newsów z branży TUTAJ.