Herbapol-Lublin przygotował bogaty program świętowania tej wyjątkowej rocznicy, a jego pierwszym punktem jest kampania, w której promowane są wiodące produkty firmy. W spotach emitowanych w stacjach telewizyjnych oraz online zaprezentowane zostało również okolicznościowe logo.
Herbapol-Lublin S.A. słynie z umiejętnego łączenia tradycji i innowacyjnego podejścia do natury. – Dzięki naszemu bogatemu, 75-letniemu doświadczeniu oraz szerokiej wiedzy, jesteśmy prawdziwymi ekspertami w dziedzinie ziół i owoców – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin. – Nasza firma, wciąż pozostając blisko natury, jednocześnie zawsze dostosowywała się do zmieniającej się rzeczywistości, wymagań rynku i oczekiwań konsumentów. Niezmiennie wychodzimy naprzeciw najnowszym trendom, a nawet je wyprzedzamy, oferując innowacyjne produkty tym konsumentom, dla których natura – tak jak dla nas – jest największą wartością. – dodaje.
Otwierając tę wyjątkową rocznicę, Herbapol-Lublin wystartował z kampanią swoich wiodących produktów, czyli herbatek owocowych z linii Herbaciany Ogród oraz herbatek ziołowych z linii Zielnik Polski. W stacjach telewizyjnych, a także online, ruszyła emisja spotów ze znanymi i lubianymi rodzinami Leśniewskich i Ziółkowskich, które spędzają wspólne chwile z produktami Herbapolu, ciesząc się ich pysznym smakiem i wyjątkowym aromatem. Owoce i zioła w nich zawarte sprawiają, że stają się one źródłem naturalnej przyjemności, dzięki czemu każdy dzień smakuje lepiej. Okolicznościowe logo Herbapolu-Lublin „75 lat zakochani w naturze, z wzajemnością!”, zaprezentowane w materiałach video, nie tylko informuje o rocznicy, ale też doskonale wyraża podstawową wartość firmy, która dostarcza kolejnym pokoleniom to, co najlepsze – prosto z natury.
Więcej newsów z branży TUTAJ.