Już od 30 lat marka Vision Express dba o wzrok Polek i Polaków oraz pielęgnuje ich dobre wspomnienia – chwile, które są warte zobaczenia. W pierwszym ze spotów, rozpoczynającym jubileuszową kampanię, historia bohaterów splata się z historią Vision Express w Polsce. To opowieść o tym jak matka i córka odtwarzają swoje ulubione zdjęcie sprzed lat. Tak jak bohaterki zmieniały się przez ostatnie lata – tak zmieniała się marka Vision Express, moda i modele okularów.
– Marka Vision Express i jej produkty obecne są w życiu Polek i Polaków od 1994 roku, aż do dziś. Te 30 lat to ponad 8 milionów badań wzroku i jeszcze więcej dopasowanych par okularów. Z tej okazji przygotowaliśmy działania, w których pokazujemy, jak pomagamy naszym Klientom zapewnić najlepszy komfort widzenia i w pełni doświadczać chwil, które warte są zobaczenia. Cieszymy się, że od tylu lat możemy towarzyszyć im zarówno na co dzień oraz w tych najważniejszych momentach. – Aneta Pruk, Senior Marketing Manager w Vision Express.
– W pierwszym spocie rozpoczynającym kampanię Vision Express, udaliśmy się w sentymentalną podróż i pokazaliśmy zmiany jakie zachodziły w bohaterkach oraz równolegle w modzie i okularach. Marka Vision Express od 30 lat dba o wzrok milionów Polek i Polaków. Jesteśmy dumni, że jako Walk Creative przez ostatnich 8 lat możemy uczestniczyć w rozwoju marki i wspierać ją rozwiązaniami komunikacyjnym. – powiedziała Olga Chełchowska, Client Service Director w Walk Creative.
Spot jest pierwszą częścią kampanii z okazji 30-lecia Vision Express na polskim rynku. Kampania obejmuje kanały digital, telewizję, radio, nośniki reklamy zewnętrznej oraz działania public relations.
Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada Walk Creative, która od 8 lat współpracuje z Vision Express, działania public relations przygotowała agencja Walk PR. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Cheese Film. Zakup mediów powierzono MediaHub Poland. Postprodukcję dźwięku i obrazu wykonało Studio Lunapark.
Więcej newsów z branży TUTAJ.