Logo

Event MIX

Nowe business unity w strukturach Plej. Strategiczne awanse i podział kompetencji

W ciągu ostatnich miesięcy Zarząd Plej podjął szereg decyzji strategicznych, mających na celu adaptację do dynamicznych zmian na rynku usług reklamowych i komunikacyjnych. Zmiany strukturalne podyktowane są skupieniem na poprawie efektywności funkcjonowania agencji, poszerzaniu kompetencji oraz poprawie procesów wewnętrznych.

Z początkiem roku Michał Piwowarczyk obejmuje stanowisko client service directora, co jest zwieńczeniem jego dotychczasowej, siedmioletniej pracy i zaangażowania w rozwój agencji. Michał będzie teraz odpowiedzialny za strategię rozwoju portfolio klientów digital oraz za wzmacnianie relacji z kluczowymi klientami.

Aneta Jalowska, dotychczasowa client service directorka, przejmuje kompetencje ATL oraz BTL i w związku z tym będzie zarządzać jednym z dwóch nowo utworzonych business unitów, co pozwoli na jeszcze lepsze dostosowanie oferty agencji do potrzeb rynku. Ponadto odpowiada za uruchomiony z początkiem roku proces opracowywania strategii ESG dla Plej, jej implementację oraz nadzór nad raportowaniem.

Tomek Borkowski awansuje na stanowisko social media director. Tomek dołączył do zespołu Plej w listopadzie 2022 roku. Jego umiejętności w zakresie zarządzania zespołem mediowym i analitycznym, a także wprowadzane strategie zarządzania i optymalizacji procesów, znacząco przyczyniły się do wzrostu rentowności oraz liczby realizowanych projektów. W nowej roli Tomek będzie miał za zadanie dalszy rozwój działu social media, skupiając się na rozwoju kompetencji zespołu oraz wprowadzaniu dalszych optymalizacji procesów.

– Jesteśmy przekonani, że te zmiany przyniosą nową jakość w zarządzaniu projektami i relacjami z klientami, a także pozwolą na jeszcze lepsze dostosowanie się do szybko zmieniającego się świata komunikacji marketingowej – mówi Łukasz Gumowski, creative & strategy partner w Plej.

Od października 2023, awans na stanowisko Head of HR otrzymała Natalia Pakulska, która z Plej związana jest już ponad 7 lat a w obszarze HR pracuje od 2008 roku. Przez wszystkie lata swojej pracy, wykazała się zaangażowaniem i wniosła duży wkład w rozwój organizacji oraz jej kultury.

Ukończyła psychologię społeczną na Uniwersytecie SWPS, dzięki czemu ma solidne podstawy teoretyczne i praktyczne w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Dodatkowo, poszerzyła swoje kompetencje kierownicze, zdobywając tytuł MBA dla kadry HR w Akademii Leona Koźmińskiego w 2015 roku. Ta kombinacja wykształcenia i doświadczenia zawodowego czyni ją nieocenionym zasobem dla naszej organizacji, przyczyniając się do rozwoju i utrzymania pozytywnej kultury pracy.

Jako Head of HR, Natalia będzie nadal odgrywać kluczową rolę w naszej organizacji, kierując strategią zarządzania zasobami ludzkimi i wprowadzając innowacje, które wspierają nasz rozwój.


Więcej materiałów w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.

TAGS