Logo

Event MIX

Agencja Bossa Nova Events współorganizowała coroczny event podsumowujący wyniki firmy Henkell Freixenet Polska

W dniach 4-6 marca 2024 roku Henkell-Freixenet Polska, producent i dystrybutor napojów alkoholowych, zorganizował coroczny event podsumowujący wyniki i określający cele na najbliższe lata, skierowany do działu handlowego i top managementu firmy. Za współorganizację odpowiadała agencja Bossa Nova Events, należąca do grupy Creative Brand Stories.

Wydarzenie to stanowiło nie tylko okazję do celebrowania sukcesów, takich jak Henkell Freixenet Polska numer 1 wśród dostawców win musujących[1], czy Mionetto – numerem 1 w kategorii prosecco w Polsce[2], ale również platformę do inspiracji i dalszego rozwoju zespołu.

Event pod hasłem „Droga na szczyt”, opierał się na koncepcji „Bubble Air”, która idealnie komponowała się z filozofią marki Mionetto, lidera w segmencie win musujących na polskim rynku. Koncepcja ta podkreślała wartości takie jak świeżość, lekkość i orzeźwienie, będące synonimami jakości i prestiżu oferowanego przez Henkell-Freixenet Polska.

– Wydarzenie odbyło się w malowniczym Zakopanem, co nie było przypadkowym wyborem. Miejsce to odzwierciedlało cele rozwojowe firmy oraz nawiązywało do hasła przewodniego eventu. W stworzonej przez nasz zespół kreatywny koncepcji „Bubble Air”, powietrze jest przede wszystkim nieuchwytne, nieograniczone i niezależne. Cechy te można również przypisać pracownikom firmy Henkell-Freixenet Polska. – podkreśla Karolina Piórkowska, creative event manager w Creative Brand Stories.

Wydarzenie zorganizowane w Aries Hotel & Spa Zakopane obejmowało trzy dni. Dwa z nich poświęcone były sesjom konferencyjnym skupionym wokół podsumowań i wyznaczenia nowych celów firmy. Istotnymi punktami całego wydarzenia były „Bubble Night” – inauguracyjna noc pełna niespodzianek oraz „Fresh Air” – dzień poświęcony oczyszczaniu umysłu i ciała w otoczeniu Tatr. Uczestnicy mieli również wyjątkową okazję spotkać się z Adamem Bieleckim, znanym polskim alpinistą i himalaistą, co dodatkowo ugruntowało motyw przewodni eventu. Zespół Henkell-Freixenet Polska mógł również doświadczyć góralskiej gościnności w dedykowanej strefie Mionetto na Gubałówce.

– Wspólnie z Bossa Nova Event nie tylko stworzyliśmy atmosferę pełną inspiracji i energii, ale także pokazaliśmy, jak ważne jest dla nas celebrowanie sukcesów i ciągły rozwój każdego członka naszego zespołu. To było doświadczenie, które na długo zostanie w naszej pamięci i z pewnością przyczyniło się do wzmacniania relacji i motywacji zespołu. Wspólnie stworzony program był bardzo intensywny i różnorodny, zadbaliśmy o każdy szczegół, kładąc nacisk na jakość i zaskoczenie. – mówi Anna Pawłowska- Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w Henkell-Freixenet Polska.

Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, była odpowiedzialna za koncepcję, produkcję i realizację eventu firmowego.

[1] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wartościowa, w okresie skumulowanym w1 2023-w30 2023, w kategorii: Wina musujące (z wyłączeniem Marek Własnych)
[2] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wartościowa, Sprzedaż wolumenowa, w okresie skumulowanym w31 2022 – w30 2023, w kategorii: Wina musujące, segment Prosecco (z wyłączeniem Marek Własnych)

Więcej newsów z branży TUTAJ.