Logo

Marketing MIX

Marka Ritter Sport z nową wiosenną kampanią

Akcja promocyjna, odbywająca się pod hasłem „Do wyboru, do koloru”, ma na celu umocnić wśród konsumentów wizerunek czekolad, wyróżniających się zgrabnym kształtem oraz różnorodnością smaków reprezentowaną przez bogatą kolorystykę opakowań.

Zaplanowane są działania OOH (digital outdoor / indoor) na terenie galerii handlowych rozlokowanych w największych polskich miastach, a także aktywności w digitalu – na popularnych portalach internetowych, w serwisie YouTube oraz z wykorzystaniem narzędzia smart TV. Kreacje statyczne i video przygotowane na potrzeby kampanii akcentować będą kluczowe benefity produktu, a także różnorodność oferty produktowej Ritter Sport.

– W tej odsłonie naszej kampanii chcemy umocnić wizerunek naszych czekolad, które na rynku wyróżniają się nie tylko smakiem i prostym, jakościowym składem, ale także charakterystycznym, kwadratowym kształtem i wyrazistą kolorystyką opakowań. Postawiliśmy na szerokie kanały dotarcia uwzględniające zarówno digital, jak i OOH, aby w kluczowym okresie okołoświątecznym docierać do interesującej nas grupy docelowej – podsumowuje Dominika Barycka, Brand Managerka marki Ritter Sport w Novi FMCG Sp. z o.o.

Kampania potrwa od 15 marca do 15 kwietnia br.


Więcej newsów z branży TUTAJ.