Torby papierowe z oferty VOYAGER są dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych: klasyczna biel i charakterystyczny, neutralny ton niebarwionego papieru pochodzącego z recyklingu. Ta druga opcja sprawdzi się w szczególności dla firm, które chcą wyrazić swoje podejście do rozsądnego dysponowania zasobami. To również tańsze rozwiązanie od popularnych dziś toreb bawełnianych.
Znakowanie toreb odbywa się za pomocą techniki Direct Digital CMYK, która w odróżnieniu od tradycyjnych metod znakowania zamiast farb na bazie rozpuszczalników, wykorzystuje farby wodne. Skutkuje to zmniejszoną emisją związków chemicznych. Sam proces jest szybki i pozwala na realizację dużych zamówień w krótkim czasie.
Duża powierzchnia na znakowanie to jeden z najbardziej pożądanych atutów wśród upominków reklamowych. To daje torbom wyraźną przewagę nad większością niskobudżetowych gadżetów, których gabaryty są znacznie mniejsze, co odbija się na dostrzegalności nadruku. W przypadku toreb miejsca na znakowanie jest znacznie więcej, a dzięki technice DDC cena za nadruk pozostaje taka sama, niezależnie od rozmiaru wzoru.
W ofercie VOYAGER ekonomiczna, masowa promocja z torbami reklamowymi z papieru w połączeniu z techniką DDC, w przystępnych cenach nawet przy małych zamówieniach.
Więcej newsów z branży TUTAJ.