Misją marki BLACK, wyrażonej w tegorocznej edycji kampanii, jest dostarczanie ludziom energii i odwagi, aby mogli przeżywać swoje chwile dokładnie tak jak chcą i osiągać to, co chcą. Niezależnie od wybranej nocnej aktywności, BLACK zapewnia siłę, wytrzymałość i zdolność koncentracji, w odpowiednio dobranej do potrzeb puszce. Bo „Jak noc to BLACK”, czyli eksplozja możliwości dostępnych dla każdego, kto chce zostać Królem bądź Królową Nocy.
Kampania King of the Night to zaproszenie do świata produktów, które stają się stylem życia. Lider sektora napojów energetycznych BLACK od zawsze utożsamiany był z odwagą, porzuceniem ograniczeń i sztywnych schematów. Obok tego polskiego brandu nie da się przejść obojętnie, co tkwi zresztą w jego DNA.
Nowa kampania 360 objęła swoim zasięgiem telewizję, OOH, digital i social media. Jej esencję stanowi utrzymany w imprezowej konwencji spot w reżyserii Macieja Kowalczuka (Match&Spark). Autorem kreacji był Tomasz Dubiel z agencji K2, a za zdjęcia do filmu odpowiadał Nikodem Marek. Za zakup mediów na potrzeby realizacji kampanii odpowiedzialne były agencje Initiative Media oraz Mullenlowe (digital).
Producentem napojów BLACK i właścicielem marki jest FoodCare Sp. z o. o.
Więcej newsów z branży TUTAJ.