Na 2024 rok marka Jantar® zaplanowała wsparcie wizerunkowe regeneracyjnej linii kosmetyków do włosów zniszczonych. 25 marca ruszyła telewizyjna kampania sponsoringowa mająca formę krótkiego spotu. Na ekranach telewizorów, będziemy można zobaczyć przez ponad miesiąc: Jantar – Kultowe kosmetyki w nowej odsłonie | Kampania wiosenna 2024. Działania reklamowe obejmą także portale horyzontalne i kobiece, aplikacje promocyjne, platformę YouTube oraz VOD, gdzie oprócz bannerów reklamowych pojawią się materiały animowane. Reklama Jantar® będzie również obecna w luksusowej oraz poradnikowej prasie kobiecej.
Lecz to nie wszystko… Sercem całorocznej kampanii pod hasłem „Taka jak ja!” są działania prowadzone w mediach społecznościowych. W pierwszej odsłonie kampanii #Regeneracja pokazane są trzy niezwykłe kobiety: Justyna znaną również jako Juzia Blond, prawdziwa miłośniczka sportów wodnych; Natalia, instruktorka jogi, która opowiada o swojej pasji i dążeniu do świadomości oraz równowagi; Klaudia, artystyczna dusza, która spełnia swoje marzenia o malowaniu. To właśnie te trzy kobiety z olbrzymim zaangażowaniem stały się twarzami marki Jantar®, promując serię kosmetyków do włosów zniszczonych. Bo choć ich życiowe historie i codzienne wyzwania są zupełnie różne, łączy je jedno – filozofia życia oparta na świadomości i dbałości o siebie na każdym możliwym poziomie.
– Nieważne, czy jesteś studentką, mężatką, mamą, singielką. Czy realizujesz swoje pasje lub dopiero szukasz swojego miejsca na ziemi. Chcemy, abyś zawsze czuła się z nami dobrze. „TAKA JAK JA!” to opowieść Kobiet dla Kobiet. #Regeneracja to przypomnienie, aby sobie na ten oddech i odpoczynek bez wyrzutów sumienia pozwolić – mówi Ewa Pisarczyk, Brand Manager marki Jantar®.
Kampania skupia się nie tylko na pielęgnacji włosów, ale również na odkrywaniu własnej siły i piękna. Dzięki inspiracji i doświadczeniom Justyny, Natalii i Klaudii, marka Jantar® zachęca do pogłębienia świadomości na płaszczyźnie zdrowia, urody, samopoczucia i samorozwoju, pokazując, że regeneracja to nie tylko kwestia zewnętrznej pielęgnacji, ale również wewnętrznej równowagi.
Za strategię komunikacji i koncepcję kreatywną odpowiada wewnętrzny zespół marketingu Farmona. Za realizację kampanii online odpowiedzialny jest Dom Mediowy Media Choice, produkcją billboardu sponsorskiego oraz materiałów wideo i zdjęć zajmuje się Dom Produkcyjny WhoMan Media pod przewodnictwem Grzegorza Łacha. Za zakup telewizji odpowiada Dom Mediowy Brand Artist.
Więcej newsów z branży TUTAJ.