Wydarzenie było podzielone na dwie części. Rozpoczęło się od dwugodzinnej konferencji, na której zostały podkreślone osiągnięcia i rozwój firmy przez ostatnie 70 lat. Następnie uczestnicy wzięli udział w uroczystej gali wieczornej z muzyką na żywo oraz głównej atrakcji wieczoru – Multivisual HoloGraphic Show. Ten multimedialny pokaz wykorzystał technologię holograficzną do stworzenia wielowymiarowego spektaklu przed samymi uczestnikami.
Koncepcja eventu, odbywającego się w warszawskim hotelu Arche Hotel Krakowska, była inspirowana jubileuszowymi kolorami Grupy RAJA – bielą i złotem, co podkreślało prestiż tego wydarzenia.
– Tworząc propozycję dla klienta, zawsze skupiamy się na dopasowaniu motywu przewodniego, atrakcji eventowych, miejsca wydarzenia do jego oczekiwań zawartych w briefie – tak, aby każdy uczestnik czuł się pozytywnie zaskoczony, ważny i doceniony. W przypadku jubileuszu Grupy RAJA kluczowe były wybór obiektu, dopasowanego designem, wielkością i lokalizacją oraz angażująca atrakcja główna – podkreśla Karolina Piórkowska, creative event manager w Creative Brand Stories.
Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, była odpowiedzialna za koncepcję, produkcję i realizację jubileuszu. Z kolei za realizację upominków dla gości odpowiadała należąca do Creative Brand Stories – firma Box of Stories.
Więcej newsów z branży TUTAJ.