Logo

Marketing MIX

Mural od Audika na rzecz świadomości zagrożenia hałasem

W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w Polsce.

tam

Głównym elementem muralu jest ilustracja wyrwy w murze, symbolizująca szkodliwy wpływ hałasu na środowisko miejskie. Wyrwa przybiera kształt słowika, a towarzyszący jej slogan „W hałasie nie usłyszysz śpiewu słowika” ma przypominać o utracie przyjemności związanej ze słuchaniem naturalnych dźwięków w głośnym otoczeniu. Dodatkowo, mural wyposażony jest w instalację z ekranem LED i sonometrem, co umożliwia mierzenie poziomu hałasu na nośniku reklamowym, a ponadto przechodnie na bieżąco mogą obserwować wpływ otoczenia na ich odczucia.

– Najnowsza kampania ma na celu przede wszystkim podniesienie świadomości społecznej na temat problemu hałasu w przestrzeni miejskiej. Kwietniowa aktywacja w oryginalny sposób skłania odbiorców do refleksji na temat znaczenia dbania o słuch i minimalizacji narażenia na szkodliwe czynniki akustyczne. Co ciekawe słowik śpiewa na poziomie ok 40 dB, a definicja niedosłuchu w Polsce zaczyna się właśnie od ubytku 40 dB – mówi Małgorzata Stępnicka, dyrektor marketingu ACS Audika.

Hasło „Nie pozwól by ważne dźwięki Ci umykały” występuje także w komunikacji video marki Audika – Dźwięki pełne życia. Spot jest wzbogacony o transkrypcję dźwięków, dzięki czemu jest lepiej dostosowany do odbioru przez osoby niedosłyszące.

Mural został przygotowany we współpracy z agencją mediową Mindshare, odpowiedzialną za planowanie i zakup powierzchni, a także realizację niestandardowego OOH i wsparcie klienta na każdym etapie procesu. Mindshare Polska i Audika współpracują ze sobą od początku 2024 roku.

Więcej informacji na temat kampanii oraz działań firmy Audika można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej oraz na miejscu – róg Al. Jana Pawła II i Al. Solidarności. Na 25 kwietnia, obok muralu, zaplanowano także dodatkowe działania promocyjne marki.


Więcej newsów z branży TUTAJ.