tam
Na odwiedzających Slow Space czekają zajęcia ruchowe, warsztaty oraz indywidualne konsultacje. Otwarcie nastąpi 6 maja. Przestrzeń będzie czynna przez cały miesiąc – do 2 czerwca.
Idea Slow Space by PUMA została stworzona przez założycielkę platformy Slow Living Poland oraz nauczycielkę jogi, Aleksandrę Kwiatkowską. W najnowszej – wiosennej edycji – weźmie udział wykwalifikowana kadra ekspertek oraz trenerek z zakresu: psychologia, neurochemia, biologia, design, poczucie bezpieczeństwa, dobrostanu w przestrzeni, pielęgnacja ciała i twarzy, fizjoterapia, ajurweda, różne odmiany jogi, a także pilates, które stanowią sportowy core w przestrzeni.
Treningi poprowadzą: Aleksandra Kwiatkowska (joga), Magdalena Janik (joga), Felicja Flicińska (joga), Agnieszka Sobisz (neuro-joga), Kornelia Samanta (pilates), Karolina Libelt (pilates). Na merytorycznych warsztatach, spotkać będzie można Martę Niedźwiecką, dr Joannę Jurgę, dr Joannę Wojsiat oraz Aleksandrę Knaflewską. Program uzupełnią konsultacje indywidualne – fizjoterapia z Joanną Piórek-Wojciechowska oraz ajurweda z Marią Pronobis.
Udział w zajęciach będzie mógł wziąć każdy, kto zapisze się na stronie Slow Space by PUMA oraz wpłaci symboliczną kwotę w wysokości 20 zł. Dochód z całego miesiąca funkcjonowania przestrzeni zostanie przekazany na Fundację „FOSA”. Zapisy na zajęcia startują 25 kwietnia. Liczba miejsc jest ograniczona. Więcej informacji o projekcie oraz formularz zapisów dostępny jest na stronie internetowej.
Inicjatywę Slow Space od samego początku patronuje sportowa marka PUMA, która jako główny partner wydarzenia od dawna, za pośrednictwem różnorodnych kampanii oraz współprac z inspirującymi ambasadorami, wspiera inicjatywy młodych, rozwijających się ludzi na całym świecie, kształtując i budując w nich pewność siebie oraz zachęcając do podejmowania kolejnych kroków w drodze po swoją lepszą przyszłość.
Nad strategią, programem, oprawą wizualną, logistyką, produkcją oraz komunikacją Slow Space by PUMA czuwa agencja teal w składzie: Paula Szymczyk, Dominika Karoń, Mikołaj Kasperczak. Po stronie marki PUMA za projekt odpowiadają: Katarzyna Wesławowicz, Natalia Pelczar oraz Wirginia Witkowska.
Autorką identyfikacji wizualnej gdańskiej edycji jest Beata Śliwińska/Barrakuz. Za sesję fotograficzną ekspertek oraz trenerek odpowiada Aleksandra Zaborowska.
Więcej newsów z branży TUTAJ.