Motyw przewodni wydarzenia „Razem pod naszym dachem” był zaproszeniem do nowego biura i części magazynowej Tectum Group oraz podkreśleniem współpracy i relacji panujących w firmie. W nowej hali powstała od podstaw scena oraz niezbędna infrastruktura eventowa. Aby podkreślić hasło przewodnie, na żywo tworzono animacje ze zdjęć wykonanych w trakcie trwania eventu. Fotograf uchwycił emocje zaproszonych gości podczas wchodzenia na wydarzenie, a zebrane zdjęcia zaprezentowano jako element niespodzianki.
Ponieważ Tectum Group posiada kapitał belgijski, podczas eventu nawiązano również do korzeni firmy. Powstała belgijska strefa chill, w której serwowano belgijskie specjały, takie jak kultowe frytki czy napoje. Na wydarzeniu wystąpił również zespół Brass Federacja, który zagrał motyw „belgijki”.
– Działania dla firmy Tectum Group skoncentrowaliśmy mocno wokół key visualu i multimediów. W KV użyliśmy motywu nocnego nieba i technicznego obrysu dachu, bezpośrednio nawiązując do wieczornego charakteru wydarzenia. Przygotowaliśmy również pakiet animacji i nakręciliśmy reportaż podczas jednego dnia zdjęciowego. Reportaż powstał w formie wywiadów z pracownikami, którzy opowiedzieli o wartościach reprezentowanych przez firmę Tectum, podkreślając jakość, uczciwość oraz partnerstwo – mówi Filip Buchalski, projekt event manager w Creative Brand Stories.
– Dzięki profesjonalizmowi i kreatywności agencji Bossa Nova Events, nasz jubileuszowy event stał się niezapomnianym przeżyciem, doskonale oddającym wartości naszej firmy. Szczególnie doceniamy personalizację i innowacyjne podejście, które sprawiły, że każdy uczestnik mógł poczuć się częścią tego wyjątkowego wydarzenia – ocenia Renata Bilska, marketing manager w Tectum Group.
Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, była odpowiedzialna za koncepcję, kreację, produkcję i realizację eventu. Dodatkowo, zrealizowała dla Tectum Group projekty oraz wysyłkę mailingów oraz zaproszeń.
Więcej newsów z branży TUTAJ.