– Zaprosiliśmy Paulinę Krupińską do współpracy, ponieważ jej świetny styl, autentyczność i wizerunek idealnie pasują do naszej marki. Paulina inspiruje Polki, bez budowania dystansu, wygląda świetnie mimo napiętego grafiku, i przepięknie prezentuje się w każdym stylu i makijażu. To kobieta, która w każdej roli życiowej pozostaje autentyczna, co sprawia, że Polki ją uwielbiają – jest to wartość bliska naszej marce. Pragniemy inspirować Polki do wyrażania siebie poprzez makijaż. Kiedy patrzymy na Paulinę, zadajemy sobie pytanie, jak ona to robi, że zawsze wygląda pięknie i naturalnie. – mówi Kasia Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas PL & CEE.
– Propozycję pozostania Ambasadorką makijażu Douglas Collection przyjęłam z ogromną radością – przyznaje Paulina Krupińska i dodaje: – Jak wiele kobiet uwielbiam bawić się makijażem i eksperymentować ze swoim wizerunkiem. Na planach telewizyjnych często podglądam triki makijażowe wizażystek. Wiele z nich w swoich kosmetyczkach posiada właśnie produkty marki Douglas Collection. Od momentu, gdy zostałam ambasadorką, testuję jeszcze więcej produktów i odkrywam swoje nowe must have. Cenię je za ich uniwersalność, wysoką jakość, a jednocześnie przystępność. Pozwalają mi wykreować wiele looków – od romantycznego, przez codzienny oraz po nieco mocniejszy – wieczorowy. – mówi Paulina Krupińska.
Makijaż Douglas Collection to aż kilkaset produktów dostępnych wyłącznie w perfumeriach Douglas i na Douglas.pl. Marka regularnie wprowadza nowe produkty podążając za aktualnymi trendami, aktualizuje formuły zgodnie z najnowszymi osiągnieciami technologii i w duchu zrównoważonego rozwoju.
– Produkty Douglas Collection czerpią inspirację z najnowszych trendów beauty, które jako retailer dostrzegamy jako jedni z pierwszych na największych światowych rynkach. Doskonale rozumiemy, co kochają nasze klientki, i potrafimy szybko reagować na zmieniające się trendy. Kierując się filozofią, że piękno jest prawem, a nie przywilejem dla nielicznych, tworzymy niezawodne produkty, które spełniają oczekiwania naszych konsumentek. Oferujemy je w przystępnych cenach, aby każda z nich mogła znaleźć w Douglas swoje premium kosmetyki na każdą okazję. – mówi Kasia Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas PL & CEE.
Kampania pod hasłem „Jak ty to robisz?” opiera się na dobrze znanym pytaniu, którego używamy, gdy chcemy kogoś docenić, ale także poznać jego sekret urody. Wzbudza dyskusję i zachęca, aby podzielić się „swoimi sekretami”. Przybliża to markę do konsumentek i ich języka, tworząc platformę „o mnie“.
– Celem naszej najnowszej kampanii jest zachęcenie konsumentek do dialogu z marką. Nie istnieje bowiem jedna, dobra odpowiedź na pytanie – Jak ty to robisz?. Chcemy sprowokować je do podpatrywania trików naszych Make-Up Artists, sekretów Pauliny, ale również dzielenia się swoimi wyjątkowymi sposobami na dbanie o siebie i poznać ich „beauty hacki”. Przy tak szerokim asortymencie jak Douglas Collection, możliwości są nieograniczone. Dlatego w ramach kampanii na social mediach powstaną tutoriale makijażowe, zaś na festiwalach muzycznych już kolejny rok specjalne strefy Douglas, gdzie można spotkać i umalować się u naszych makijażystów. W ten sposób marka pragnie pokazać, jak za pomocą produktów Douglas Collection można poznać najróżniejsze sposoby na podkreślenie swojego piękna i wyrażenie siebie. – dodaje Kasia Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas PL & CEE.
Kampania wystartowała 11 czerwca br. i zakłada widoczność w perfumeriach w całym kraju oraz na kanałach social media Douglas. Kilka dni później pojawiła się również na nośnikach OOH w polskich miastach oraz w prasie. W ramach kampanii przygotowany został dedykowany spot, który będzie emitowany w serwisie YouTube oraz kanałach własnych Douglas. W ramach kampanii planowane są także działania obejmujące digital i influencer marketing. Ponadto w kolejnych tygodniach i miesiącach prowadzona będzie komunikacja w mediach społecznościowych – zarówno na kanałach marki, jak i ambasadorki.
Za koncepcję strategiczno-kreatywną, nawiązanie i koordynowanie współpracy z Pauliną Krupińską, realizację kampanii na OOH i social media odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów prowadzi Wavemaker. Zdjęcia do kampanii wykonał Marcin Tyszka oraz reprezentująca go agencja Backstage PR, która wyprodukowała kampanię.
Więcej newsów z branży TUTAJ.