Tic Tac® startuje z letnią kampanią „Odśwież lato muzyką”, która promuje nowy limitowany smak Tic Tac Flamingo Cherry Lemonade. W loterii do zdobycia jest 140 podwójnych biletów na legendarny festiwal Lollapalooza w Berlinie wraz z voucherami na noclegi. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić dowolne opakowanie drażetek Tic Tac® i zarejestrować paragon na dedykowanej stronie.
Hand Made odpowiada za kompleksową organizację loterii, w tym: zaprojektowanie materiałów graficznych, POS oraz landing page’a. Zadaniem agencji było także przygotowanie scenariusza, produkcja i postprodukcja spotu telewizyjnego 15” oraz komunikacja kampanii w mediach społecznościowych i digitalu. Wideo zostało w całości wyprodukowane w wewnętrznym studio produkcyjnym agencji, co efektywnie wpłynęło na czas i koszt realizacji. Za udźwiękowienie spotu odpowiada Beatshop.
– Wideo wyprodukowane dla marki Tic Tac® wspiera organizowaną przez nas loterię. By zoptymalizować czas pracy, wybraliśmy spot realizowany w całości w postprodukcji. Wyzwaniem było pokazanie interakcji z produktem. Zastosowaliśmy animację 3D – zarówno ręki, jak i samego produktu. Dopasowaliśmy tę scenę do animowanych postaci, znanych ze świata marki. Dzięki temu rozwiązaniu widz nie ma poczucia sztuczności i mieszania świata realnego z tym wykreowanym w postprodukcji – powiedziała Magda Ludwig, Agency Producer w Hand Made.
Marka Tic Tac® i agencja Hand Made współpracują ze sobą nieprzerwanie od 2017 roku. Hand Made obsługuje największe aktywności Tic Tac® w Polsce, odpowiada za obsługę mediów społecznościowych marki i zapewnia stałe wsparcie strategiczne i kreatywne. Agencja zaprojektowała komunikację najbardziej rozpoznawalnych kampanii – „50 urodziny marki Tic Tac”, „Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego” czy akcji „Odśwież chwile dobrą energią Tic Tac”, którą wspierali Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.
Więcej newsów z branży TUTAJ.