Logo

Gadżety reklamowe

Rascal Industry dołącza do MerchUp – nowy rozdział w rozwoju firmy

Na zdjęciu: Jakub Strojek, Aleksander Paczek, Patryk Chmielewski, Wiktor Rostkowski.

MerchUp to mistrzowie personalizacji, działający na rynku już od 10 lat. Po ubiegłorocznym rebrandingu, kiedy zmienili nazwę z BluzUp, ogłaszają kolejny krok w rozwoju swojej marki – dołączenie do nich Rascal Industry. To strategiczna decyzja, umożliwiająca poszerzenie ich oferty customizowanej odzieżowej.

Obie firmy zaczynały na rynku w podobnym czasie, oferując customizowaną odzież dla szkół. MerchUp, wcześniej znany jako BluzUp, z czasem skierował swoją uwagę na odzież dla firm, wprowadzając również wyselekcjonowane akcesoria produkowane w Europie. Dążąc do automatyzacji procesu tworzenia i dystrybucji merchu, MerchUp stał się miejscem kompleksowej obsługi firm w zakresie corporate giftingu.

Rascal z kolei skupił się na customowej odzieży dla marek, oferując kompleksową obsługę wyłącznie w tym zakresie. Od projektowania i przygotowania konstrukcji oraz prototypów, przez doradztwo zakupowe i wybór materiałów, po zdobienia i dodatki, takie jak wszywki czy metki. Mają na swoim koncie złożone realizacje dla firm takich jak Disney, Capgemini, PWC, Orange czy Martyna World – Martyna Wojciechowska.

rascal

– Dołączenie Rascal do MerchUp otwiera nowe możliwości rozwoju naszej marki. Integracja Rascala pozwoli nam na rozszerzenie naszej oferty odzieżowej o nowe kroje oraz innowacyjne rozwiązania z myślą o ekologii. Wzbogacimy również nasze portfolio klientów i poszerzymy sieć podwykonawców, co stanowi cenny atut – mówi Aleksander Paczek, Co-Founder MerchUp.

– Zespół Rascala wniesie do nas bezcenne know-how związane z produkcją odzieży, którego nigdy za wiele. Wieloletnie doświadczenie zespołu Rascal Industry, zdobywane przy różnorodnych, często bardzo wymagających realizacjach, jest ogromną wartością, którą wniosą do MerchUp – dodaje Wiktor Rostkowski, Co-Founder MerchUp.

Integracja Rascal z MerchUp oznacza szereg korzyści dla klientów obu marek, m.in. dostęp do szerszej gamy produktów, kompleksowej obsługi logistycznej oraz innowacyjnych rozwiązań w zakresie personalizacji odzieży i akcesoriów.

– Dzięki naszemu dołączeniu do MerchUp, wspólnie będziemy w stanie oferować naszym klientom jeszcze bardziej zróżnicowaną gamę produktów oraz innowacyjne rozwiązania, szczególnie w obszarze ekologii i zrównoważonego rozwoju. Wierzę, że współpraca przyniesie korzyści nie tylko naszym firmom, ale przede wszystkim naszym klientom, którzy mogą liczyć na jeszcze wyższą jakość obsługi i nowoczesne produkty – podkreśla Patryk Chmielewski, CEO Rascal Industry, który w MerchUp obejmie stanowisko Business Development Manager.

Włączenie Rascal to krok w dążeniu MerchUp do umocnienia swojej pozycji na rynku oraz poszerzenia oferty odzieżowej o nowe kroje, jak i możliwości dostępnych eko rozwiązań. Obie firmy połączyła pasja i chęć, dostarczania jeszcze lepszych produktów i usług, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów i klientek.


Więcej newsów z branży TUTAJ.