Na początek chcę zapytać o cel Waszej najnowszej kampanii Dulux Ambience Ceramic.
Celem najnowszej kampanii reklamowej, która miała swoją inaugurację 6 maja br., jest budowanie świadomości Dulux Ambiance Ceramic. Jest to farba ceramiczna w segmencie premium. Produkt został wdrożony w ubiegłym roku, a jego ambasadorką była polska aktorka, Magdalena Boczarska. Tak jest również i w tym roku. Kampania ma na celu pokazanie, że farby nie tylko służą do malowania ścian, ale są również swego rodzaju narzędziem, które pozwala tworzyć przytulne i piękne wnętrza. Mogą być inspiracją do zmiany otoczenia wokół siebie.
Na jaką formę komunikacji stawiacie przy tej kampanii?
Głównym elementem kampanii jest spot TV „Stwórz dom jak ze snów z Dulux Ambiance Ceramic”. W komunikacji podkreślamy, że nasza farba ceramiczna może pomóc w stworzeniu wyśnionego domu. Spot emitowany jest w stacjach grup TVP, Polsat oraz TVN, a także w VOD i na YouTube. Działania reklamowe prowadzone są również w kanale OOH, a także w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku, Instagramie i Pinterest.
Magdalena Boczarska już po raz drugi została ambasadorką tej linii. Dlaczego wybraliście właśnie tę aktorkę? Jak Wam się współpracuje?
Bardzo cenimy współpracę z naszą ambasadorką Magdaleną Boczarską, która uwielbia piękne kolory i wnętrza. Jest lubianą i cenioną aktorką, a komunikacja stworzona wspólnie z nią budzi ogromne zaangażowanie wśród naszej grupy docelowej. Dzięki tej współpracy mamy możliwość opowiedzenia więcej o 4 atmosferach, paletach kolorystycznych, które tworzą ofertę Dulux Ambiance Ceramic. W ramach współpracy Magdalena Boczarska prezentuje swoje aranżacje dla każdej z palet kolorystycznych na swoim Instagramie. Aktorka ponadto wsparła nas w akcji malowania Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Wówczas to 100 wolontariuszy z AkzoNobel własnymi siłami odnowiło część szpitala dziecięcego. A wszystko to po to, by na buzie chorujących dzieci powrócił uśmiech.
Oczywiście, co warto na koniec podkreślić, marka Dulux ma dwóch ambasadorów – obok Magdaleny Boczarskiej w naszej komunikacji ważną rolę odgrywa owczarek staroangielski bobtail, który „współpracuje” z marką od wielu lat.
Co składa się na ofertę Waszych farb ceramicznych i co je wyróżnia na rynku?
Farby Dulux Ambiance Ceramic charakteryzują się wyrazistymi i trwałymi kolorami w technologii HD, które zostały ułożone w 4 unikalnych paletach barw – atmosferach: Neutral Colours (kolory ponadczasowe pasujące do każdego wnętrza), Future Designs (kolory przyszłości wprowadzające naturę do wnętrz), Elegant Classics (kolory klasyczne nadające luksusowy charakter) oraz Trendy Ideas (kolory współczesne pozwalające na stworzenie oryginalnych aranżacji). Dzięki unikalnej konstrukcji palety w prosty sposób możemy łączyć kolory, mając pewność, że będą do siebie pasowały.
Na zakończenie proszę zdradzić, co planujecie w ramach strategii marketingowej na resztę roku.
Przed nami premiera Koloru Roku 2025, która będzie miała miejsce we wrześniu, nie zabraknie również kolejnych publikacji z ambasadorką Magdaleną Boczarską.
Rozmawiała Małgorzata Malinowska-Krawczyk
Natalia Kokora, Brand Managerka marki Dulux
Opracowała i wdrożyła skuteczne kampanie w wielu kanałach budujące świadomość marki. Z przyjemnością śledzi trendy wnętrzarskie. Jest ekstrawertykiem, lubi kontakt z ludźmi.
Więcej newsów z branży TUTAJ.