Całość koncepcji, od pomysłu po realizację, w tym dobór artystów, opracowanie wirtualnej przestrzeni, kreacje oraz projektowanie UX, została zaplanowana i zrealizowana przez zespół Leo Burnett we współpracy z marką Peugeot. Kampania będzie miała swoje odsłony w mediach społecznościowych, na stronie internetowej, a także w formie kampanii display i publikacjach u partnerów medialnych takich jak Onet, K MAG (online oraz w druku).
Projekt fotograficzny ,,Fokus na Allure” ożywa na stronie www.galeriapeugeot.pl. Celem projektu jest interpretacja hasła Allure, które stanowi DNA globalnej strategii marki.
Marka Peugeot zaprosiła do projektu troje wybitnych fotografów: Dorotę Szulc, cenioną w świecie fotografii modowej, Tomka Mąkolskiego, który nieustannie przesuwa kreatywne granice w sesjach motoryzacyjnych oraz Polę Sobuń, specjalizującą się w sesjach streetwearowych i lifestylowych. Każdy z nich, wykorzystując swój unikalny styl, zinterpretował Allure, a ich prace zostaną zaprezentowane w wirtualnej galerii Peugeot.
Fotografie zostaną udostępnione także w mediach społecznościowych samych artystów, by dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.
Marka Peugeot we współpracy z Leo Burnett Warszawa dzięki tej kampanii chce inspirować odbiorców potęgą Allure. Wirtualna galeria umożliwia dzielenie się dziełami sztuki z większą publicznością, nie ograniczając się wyłącznie do entuzjastów fotografii. W ramach projektu agencja ma w planach szereg innych aktywacji, które wkrótce ujrzą światło dzienne.
– Allure to jednocześnie uwodzicielska elegancja, innowacyjność i doskonałość – wartości marki Peugeot, które niezmiennie wiążą się też z dynamicznym stylem życia i najwyższą jakością. Te cechy uosabia Peugeot E-3008 – nasz najnowszy elektryczny SUV typu fastback „Next-Level”. Łączy on elegancję z wydajnością, a charakterystyczne kocie spojrzenie dodaje autu tajemniczości. To unikatowe połączenie świetnie oddają zdjęcia tego modelu, które powstały w ramach projektu fotograficznego „Fokus na Allure” – powiedział Janusz Ellert, dyrektor marki Peugeot w Polsce.
Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom, za działania marketingu efektywnościowego agencja Performics, które wspólnie z Leo Burnett tworzą część Publicis Groupe w Polsce, wspierając – w formule Power of One, jako Collective – marketingowe działania klienta Stellantis – właściciela marki Peugeot.
Więcej newsów z branży TUTAJ.