Litery 3D w wersji podświetlanej i nieświecącej to znany i popularny sposób na wizualną ekspozycję znaku graficznego, logotypu czy też krótkiej informacji o działalności firmy. Front znaku/litery wykonywany jest z poliwęglanu-opal powlekanego zewnętrzną warstwą folii translucentnej (przeznaczonej do podświetleń), bok stanowi wytrzymała taśma aluminiowa formowana wg kształtu konkretnego elementu/litery. Plecy – tył znaku/litery to płyta PCW z modułami świetlnymi.
Coraz bardziej popularną formą dekoracyjnej ekspozycji stają się wolnostojące litery 3D w formie I ♥, gdzie po symbolu serca występuje nazwa gminy, miasta, miejscowości czy charakterystycznego obiektu. Tego typu produkty również wykonuje firma Litery-3D z Łodzi.
Na stoisku prezentowanym na Festiwalu Marketingu, Producent – Litery3D zaprezentuje przykładowe produkty takie jak: litery 3D świecące licem, litery 3D świecące tyłem – tzw. efekt halo, litery 3D dwustronne, świecące przodem i tyłem, nieświecące litery 3D z lakierowanego aluminium, litery 3D z plexiglas black&white, i inne rozwiązania stosowane przy produkcji liter i znaków 3D. Klienci i oglądający będą mogli zobaczyć produkty, skonsultować się z przedstawicielami Producenta Liter 3D oraz otrzymać fachowe doradztwo w zakresie interesujących ich realizacji logotypów i liter 3D.
Z ofertą firmy Litery3D będzie można zapoznać się 18 i 19 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu, odwiedzając stoisko A16, Hala nr 1.
Trwa bezpłatna rejestracja TUTAJ.
Więcej newsów z branży TUTAJ.