Ambasador kampanii, Matteo Brunetti, jest bohaterem wszystkich filmów, w których z właściwym sobie humorem prezentuje smaki z różnych zakątków Włoch w asyście urządzeń Whirlpool, z intuicyjną technologią 6. Zmysł.
Matteo Brunetti to znany rzymianin mieszkający w Polsce. Finalista 6. edycji programu „MasterChef” jest obecnie najbardziej rozpoznawanym ambasadorem włoskiej kuchni, kultury i tradycji. Matteo mówi, pisze i… gotuje w social mediach. Od lat rozwija swoje kanały na platformach YouTube, Instagram i TikTok. Obserwują go miliony. Matteo dzieli się z fanami swoimi przepisami na włoskie dania i udziela praktycznych porad dotyczących gotowania. Jego znakiem rozpoznawczym są humor i charakterystyczne powiedzonka, które na stałe weszły już do języka Internetu.
– Do współpracy zaprosiliśmy Matteo Brunetti, który zabierze nas w podróż przez swój kraj i odkryje przed nami możliwości czerpania wyjątkowej satysfakcji z gotowania – mówi Katarzyna Arciszewska-Sawicka, dyrektor marketingu Whirlpool Polska. – A co dla nas najważniejsze, AGD Whirlpool idealnie sprawdza się we włoskiej kuchni – dodaje.
Whirlpool to jeden z największych oraz najbardziej znanych producentów urządzeń gospodarstwa domowego. Marka nieprzerwanie poszerza oferowany asortyment, opracowuje nowoczesne rozwiązania, z myślą o codziennym komforcie użytkowników Nie tylko funkcjonalność ale i ponadczasowa estetyka sprawiają, że urządzenia marki Whirlpool wpisują się idealnie w przestrzeń każdej nowoczesnej i minimalistycznej designerskiej kuchni.
– Gotowanie to radość! To sposób na sprawianie sobie i innym przyjemności. Włoskie dania tworzone są z… miłości – mówi Matteo Brunetti i dodaje: – Sprzęt powinien być niezawodny i przyjemny w obsłudze, żeby był naszą pomocą w kuchni. AGD Whirlpool do takich właśnie należy.
Kampania obejmuje digital, kreacje na platformach Mety, YouTube oraz TikToku. Kucharz będzie także twarzą marki na wybranych eventach branżowych.
Więcej newsów z branży TUTAJ.