Logo

Marketing MIX

DEICHMANN rusza z jesienną kampanią „W Twoim stylu” z Klaudią Halejcio

DEICHMANN tanecznym krokiem wkracza w nowy sezon, a partneruje mu Klaudia Halejcio. Aktorka została twarzą jesiennej kampanii marki, promując kolekcję butów adidas dostępnych wyłącznie w sklepach DEICHMANN. Za koncept i realizację kampanii odpowiada zespól Havas Play (Havas Media Network).

Marka DEICHMANN udowadnia, że koniec wakacji absolutnie nie oznacza końca dobrej zabawy. Na potrzeby kampanii powstały trzy spoty wizerunkowe, w ramach których styl i luz będące cechą rozpoznawczą Klaudii, stają się inspiracją dla napotkanych ludzi. Całość utrzymana jest w klimacie zabawy, tańca i dystansu do otaczającego nas świata, czyli elementów widocznych w mediach społecznościowych samej aktorki.

Kampania „W Twoim stylu”, której koncept opracował zespół Havas Play, to odpowiedź na potrzeby klientów DEICHMANN szukających modnych, ale zarazem uniwersalnych, propozycji na nadchodzący sezon. Marka chce zaistnieć szczególnie w percepcji młodszej grupy odbiorców, stąd postawienie na dynamiczny i mocno social mediowy charakter spotu.

– Bardzo się cieszę, że klient obdarzył nas zaufaniem w tym projekcie i poszedł za zaproponowaną przez nas wizją. To nasza wspólna pierwsza realizacja tego typu, efekt cieszy oko i mamy nadzieję, że przełoży się na satysfakcjonujące rezultaty biznesowe – komentuje Miłosz Jacyna, Digital Content Managing Director w Havas Play.

Kampania reklamowa ruszyła 12 sierpnia, obejmując social media oraz działania video w TV i internecie. Aktywacje mediowe wspierane będą wizerunkową komunikacją w salonach DEICHMANN w całej Polsce, a także współpracami influencerskimi oraz aktywnościami w kanałach społecznościowych Klaudii Halejcio. Koniec kampanii planowany jest na pierwszą połowę września.

Za strategię, pomysł kampanii i działania social media odpowiada Havas PLAY, zaś realizację sesji zdjęciowej i produkcję spotów, dom produkcyjny Shootme. Autorem zdjęć jest Paweł Fabijański, a za kamerą stanęła Liza Ruda. Media w kampanii zakupiła agencja Havas Media.


Więcej newsów z branży TUTAJ.