Bieszyński wraz ze swoim zespołem korzysta z pełnego marketing mix (ATL, BTL, digital, social media, PR, PA, eventy, sponsoring), aby zapewnić odpowiednie pozycjonowanie produktów i usług grupy. Jego wyzwania to zaprogramowanie strategii marcom wspierającej proces dekarbonizacji oraz wprowadzanie nisko- lub zeroemisyjnych źródeł energii i ciepła. Do jego działań należą również dbanie o klientocentryzm oraz budowanie relacji z marką na bazie nowoczesnych technologii.
Bieszyński ma wieloletnie doświadczenie w branży eventowej. Od 2014 do 2019 roku zarządzał agencją Walk Events, realizując projekty m.in. dla PKN Orlen i Red Bull. Wcześniej zdobył doświadczenie w agencji eventowej Live, gdzie odpowiadał za organizację takich wydarzeń jak Verva Street Racing (2010-2012), Top Gear Live 2013, Orlen Warsaw Marathon 2013, Gala Ernst & Young Przedsiębiorca Roku (2010-2011), Monster Jam (2009, 2011), Orange Euro Mapping 3D 2012 czy FH-DCE Super Rally 2013. W czasie pandemii COVID-19 aktywnie angażował się w obronę interesów branży eventowej, pełniąc funkcję koordynatora Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.
Źródło: mediarun.com
Więcej newsów z branży TUTAJ.