Logo

Marketing MIX

Bartosz Bieszyński nowym dyrektorem departamentu komunikacji i marketingu w grupie kapitałowej PGE

Zdjęcie: Bartosz Bieszyński/LinkedIn

Na nowym stanowisku Bartosz Bieszyński będzie prowadził jeden z departamentów w pionie Komunikacji i Marketingu GK PGE. Wśród jego zadań znajdują się bieżące wsparcie kluczowych linii biznesowych, takich jak energia ciepła (PGE Energia Ciepła), sprzedaż (PGE Obrót), dystrybucja (PGE Dystrybucja), odnawialne źródła energii (PGE Baltica i PGE Energia Odnawialna) oraz energia kolejowa (PGE Energia Kolejowa).

Bieszyński wraz ze swoim zespołem korzysta z pełnego marketing mix (ATL, BTL, digital, social media, PR, PA, eventy, sponsoring), aby zapewnić odpowiednie pozycjonowanie produktów i usług grupy. Jego wyzwania to zaprogramowanie strategii marcom wspierającej proces dekarbonizacji oraz wprowadzanie nisko- lub zeroemisyjnych źródeł energii i ciepła. Do jego działań należą również dbanie o klientocentryzm oraz budowanie relacji z marką na bazie nowoczesnych technologii.

Bieszyński ma wieloletnie doświadczenie w branży eventowej. Od 2014 do 2019 roku zarządzał agencją Walk Events, realizując projekty m.in. dla PKN Orlen i Red Bull. Wcześniej zdobył doświadczenie w agencji eventowej Live, gdzie odpowiadał za organizację takich wydarzeń jak Verva Street Racing (2010-2012), Top Gear Live 2013, Orlen Warsaw Marathon 2013, Gala Ernst & Young Przedsiębiorca Roku (2010-2011), Monster Jam (2009, 2011), Orange Euro Mapping 3D 2012 czy FH-DCE Super Rally 2013. W czasie pandemii COVID-19 aktywnie angażował się w obronę interesów branży eventowej, pełniąc funkcję koordynatora Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.

Źródło: mediarun.com


Więcej newsów z branży TUTAJ.