Logo

Marketing MIX

Ework Group stawia na FOOH w innowacyjnej kampanii reklamowej

Po raz 32. redakcja Computerworld zweryfikowała kondycję polskiej branży IT. W tegorocznym zestawieniu Ework Group zajął 1. miejsce w kategorii „największych dostawców rozwiązań i usług IT dla sektora IT w 2023 roku”. Swoim sukcesem firma pochwaliła się w najnowszej kampanii reklamowej wykorzystującej innowacyjną technologię Fake Out Of Home (FOOH). Wirtualny baner pojawił się w centralnym punkcie Warszawy, na biurowcu Central Point i wzbudził niemałe zainteresowanie społeczności LinkedIn.

Raport Computerworld TOP200 to najobszerniejsza i najbardziej szczegółowa publikacja poświęcona kondycji branży IT w Polsce. Stanowi punkt odniesienia nie tylko dla managerów IT, analityków czy informatyków, ale także członków zarządów oraz prezesów. Tegoroczne wyróżnienie dla Ework Group, to kolejne docenienie po tym jak na początku roku firma została uznana przez Brainville (największy niezależny marketplace dla freelancerów i konsultantów w krajach nordyckich) numerem jeden wśród dostawców usług konsultingowych w 2023 roku.

Swoje ostatnie sukcesy Ework Group zakomunikowało wykorzystując FOOH – nowatorską formę reklamy zewnętrznej, opartej na technologii CGI (Computer-Generated Imagery) do tworzenia wirtualnych, jednak realistycznych elementów reklamowych w przestrzeni publicznej. Decydując się na ten format, firma zaangażowała społeczność na platformie LinkedIn, na której kampania wyświetlona została ponad 50 tys. razy i zyskała ponad 500 reakcji.

– Zależało nam na skutecznym i zasięgowym przekazie, a choć elementy FOOH są wirtualne, ich realistyczne przedstawienie sprawia, że kampania jest w stanie dotrzeć do szerokiej publiczności i wygenerować zasięg zarówno w mediach społecznościowych, jak i tradycyjnych. Uzyskaliśmy bardzo dobrą widoczność kampanii zarówno na LinkedInie, który cechuje się wysokim kosztem CPM, ale także w innych kanałach social media. To zasługa w dużej mierze również naszych pracowników, uczestniczących na co dzień w programie Ework Ambassadors – z zastosowaniem platformy Sharebee, wsparli oni komunikacyjnie naszą kampanię, dzięki czemu uzyskała ona jeszcze lepsze rezultaty. Zwiększyliśmy widoczność Ework Group wśród profesjonalistów IT i HR. Realizm kreacji wywołał ciekawość wśród naszych klientów, którzy w trakcie spotkań zastanawiali się nad autentycznością baneru, pytali o koszty z nim związane, czy wpływ na innych najemców biurowca. Po raz kolejny pokazaliśmy swoje zaangażowanie w poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań nie tylko w branży HR, ale również marketingowych – podkreśla Jakub Kozłowski, Performance Marketing Manager, Ework Group.

Realizacja wideo odbyła się we współpracy z Marcinem Grzędą, dyrektorem kreatywnym i reżyserem z domu produkcyjnego Roost, a całość opierała się na pomysłach i briefie Jakuba Kozłowskiego z Ework Group.


Więcej newsów z branży TUTAJ.