Logo

Marketing MIX

Ogłoszono Jury konkursu Złote Spinacze 2024

Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska), Marcin Kasprzak (ERBUD GROUP), Kamil Kozłowski (dfusion communication), Mariusz Wawer (3M) oraz Jan Zając (Sotrender).

Jury tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze składa się ze 132 osób – są to nie tylko praktycy i eksperci z agencji PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

– Z zapartym tchem śledziliśmy olimpijskie zmagania najlepszych sportowców na świecie, a już za chwilę na linii startu, z nadzieją na spinaczowe szanse, staną także najlepsze kampanie PR w Polsce. Trwają bowiem zgłoszenia do 22. edycji konkursu Złote Spinacze. Kilkaset projektów i zgłaszających powalczy, pod okiem ponad setki doświadczonych Jurorów, o najwyższe w branży laury. W tym wyjątkowym roku życzę zatem wszystkim olimpijskiej formy zgłoszeń – podkreśla Anna Cywińska, Przewodnicząca Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze.

Jurorki i jurorzy zostali przydzieleni do ośmiu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. Przewodniczącym pierwszej grupy jest Kamil Kozłowski, Partner Zarządzający, dfusion communication. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, Komunikacja z rynkiem kapitałowym, Finanse, Technologia, IT, telekomunikacja oraz Sport, turystyka i rekreacja. W skład grupy weszli: Stefan Bogucki / Senior Communications Manager w Polsce i CEE / Revolut, Tomasz Bogusławski / Dyrektor Komunikacji / EY Polska, Anna Deręgowska-Watza / CEO / Planet Partners, Magdalena Dziak-Woyda / Director / FleishmanHillard, Anna Klimczuk / Head of Communications / Microsoft, Magda Kołodziejczyk / Prezeska Zarządu / M+G, Katarzyna Koper / Dyrektorka Biura PR / VeloBank, Anna Krajewska / Wiceprezes / NBS Communications, Eliza Misiecka / Dyrektor Generalny / Genesis PR, Robert Moreń / Corporate Affairs Director / Mars Wrigley oraz Wykładowca / SWPS, Adrianna Morze / Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Klastrze North&East Europe / DB Schenker, Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska, Magdalena Purska / PR & Communications Manager Central & Eastern Europe / PayPal, Agnieszka Rzepkowska / Group Marketing Director / bolttech Poland, Anna Stępień / Marketing and PR Manager / JLL, Justyna Szafraniec / Head of Communications / Generali Polska, Kinga Wojciechowska-Rulka / Head of corporate communication, Rzeczniczka prasowa / mBank

Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Mariusz Wawer, Head of Governmental Relations & ESG 3M East Europe Region, 3M. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Walka z dezinformacją, NGO i sektor publiczny oraz Przemysł i infrastruktura.
W tej grupie znaleźli się: Joanna Bekker / Wicedyrektor zarządzająca / Polityka Insight, Marcin Bodio / Dyrektor ds. Polityki Zdrowotnej i Komunikacji / MSD Polska, Zofia Bugajna-Kasdepke / CEO, Founding Partner / SEC Newgate CEE, Michał Fura / Senior Regulatory Manager / BAT, Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej / Medicover, Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Weber Shandwick, Łukasz Kowalski / Managing Partner / MSL, Alicja Lewandowska-Wolińska / Managing Director / Burson Poland, Tomasz Lis / Managing Director / Havas PR Warsaw, Arkadiusz Mierzwa / Dyrektor ds. Komunikacji / Jeronimo Martins Polska, Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse, Cezary Mychlewicz / Head of Communications & Marketing / Siemens, Jarosław Nyk / Prezes Zarządu / Vision Group Executive Advisors, Anna Papka / Dyrektorka ds. Korporacyjnych / Shell, Piotr Talarek / Partner Zarządzający / StrategyWise, Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / RES Consulting, Piotr Żaczko / Communication Manager TikTok CE.

Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Anna Wiśniewska, Marketing and Communications Director, Skanska. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: ESG, Sustainability i CSR Communiactions, PR miejsca, miasta lub regionu, Event społeczny, a także Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze.
W skład grupy weszli: Małgorzata Dobosz / Head of Communications and Sustainability / OX2 Polska, Katarzyna Fabjaniak / Executive Director / Havas PR Warsaw, Łukasz Jurkiewicz / Prezes Zarządu / Pan Pikto, Ewelina Karpińska / Head of Marketing & Brand / Green Caffè Nero, Iwona Kubicz / Managing Partner / PRCN, Urszula Matej-Bil / Członkini Zarządu, Marketing i Komunikacja / EPP, Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Rady / Fundacja Szkoła Liderów, Mariusz Pleban / CEO / OneMulti, Aleksandra Robaszkiewicz / Corporate Affairs & CSR Director / Lidl Polska, Izabella Rokicka / Dyrektorka Komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i Public Affairs / Carrefour, Anita Ryng / Menadżerka ds. Relacji z Sektorem Publicznym / IKEA Retail, Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication, Zuzanna Schön / Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu / Saint-Gobain Construction Products, Anna Simon / CEO / K+PR, Adrian Słojewski / Client Service Director / Clue PR.

Przewodniczącą grupy czwartej została Agnieszka Kępińska-Sadowska, Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Europa Centralna i Wschodnia, Haleon. Grupa oceni projekty z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Medycyna i zdrowie, Kultura i media oraz Uroda, higiena i wellness.
W grupie znaleźli się: Anna Adrian / Head of Marketing Otodom / Grupa OLX, Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong, Dorota N. Haller / Client Solutions Director / Ringier Axel Springer, Jolanta Jędrysek / Wicedyrektor PR / Benefit Systems, Sandra Kaczmarek / CEO / TOUCH.PR, Karolina Karolczak / Global Promotion Director / AsstrA-Associated Traffic AG, Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs, Julian Krzyżanowski / Corporate Affairs Manager / PepsiCo Polska, Ilona Lartigue / Senior PR Director CEE / Netflix, Artur Musiał / Director of Public & Governmental Affairs and Communication / Takeda Pharma, Ewelina Puławska / Managing Director / Good One PR, Sylwia Wiśniowska / Partner / RES Consulting, Zbigniew Wysocki / Marketing Director / Goodvalley Polska, Agata Zeman / Managing Director / 24/7Communication, Magda Zmysłowska / Przewodnicząca Rady Nadzorczej, właścicielka / Primum PR.

Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Magdalena Brzezińska, Corporate Affairs Director, Grupa Żywiec. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: PR korporacyjny, Media Relations, Sektor spożywczy, a także Efektywność.
W tej grupie znaleźli się: Tomasz Alberski / CEO / K+Group, Jarosław Bańda / Wiceprezes zarządu, Managing Director / Lighthouse, Anna Borowiec-Góra / Dyrektorka zarządzająca i członkini zarządu / Walk PR, Marta Jóźwiak / Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google, Wojciech Kądziołka / Rzecznik prasowy / InPost, Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska, Łukasz Malczewski / Partner Zarządzający / dfusion communication, Anna Nalewajk-Duma / Partnerka Zarządzająca / Clear Communication Group, Barbara Paszkiewicz-Laskowska / Partnerka Zarządzająca / StrategyWise, Tomasz Podolak / Założyciel / Grupa Linkleaders, Grzegorz Szczepański / CEO / Burson Poland, Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego / „Rzeczpospolita”, Sebastian Tołwiński / Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji w Europie Wschodniej, Środkowej i Południowej / UPFIELD, Daria Tworek / Managing Partner / Publicis Consultants, Hanna Waśko / CEO oraz właściciel / Big Picture.

Szóstej grupie przewodniczyć będzie Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektorka Komunikacji oraz Rzeczniczka Prasowa, Nationale-Nederlanden. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Moda i styl życia oraz Kreatywność.
W tej grupie znaleźli się: Agnieszka Bacińska / CEO / Walk PR, Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland, Edyta Blachowska / Dyrektor Biura Komunikacji Wewnętrznej / Bank Gospodarstwa Krajowego, Zbigniew Gajewski / Redaktor Naczelny THINKTANK Review / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz, Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji i Pełnomocniczka Zarządu ds. Różnorodności i Włączania / Polpharma, Justyna Kędzierska / Market Unit Lead for Communications, Central-Eastern Europe and Austria / SAP, Małgorzata Kołodrub / Senior Communications & PR Manager, CEE / Medtronic Poland, Maciej Lasoń / Communication Director East Europe, Board Member / Unilever, Małgorzata Mejer / Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w Europie Centralnej / Procter & Gamble, Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI, Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / Media i Marketing Polska, Małgorzata Stasiak-Duklewska / Head of Employer Branding / Luxoft Poland, Izabela Tworzydło / Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej / BNP Paribas Bank Polska, Martyna Wróbel / Dyrektor Biura Komunikacji i Public Relations / Budimex, Anna Zając / Dyrektor zarządzająca / Linkleaders, Aleksandra Zarychta-Kuzalska / Head of Corporate Communications in CEE / Amazon.

Pracami siódmej grupy jurorskiej przewodniczyć będzie Marcin Kasprzak, Dyrektor PR, Marketingu i ESG, ERBUD GROUP. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Kampania społeczna, PR Pro Bono, Custom publishing oraz Motoryzacja i transport.
W tej grupie znaleźli się: Małgorzata Baran / Redaktorka naczelna / PRoto, Paweł Barski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji / UNICEF Polska, Anna Cywińska / Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji / Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia, Monika Długosz-Łempicka / Dyrektor Marketingu / Apsys Polska, Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG, Monika Kaczmarek-Śliwińska / dr hab., adiunktka Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, członkini Polskiej Akademii Nauk oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX, Małgorzata Kilian-Grzegorczyk / Prezes Zarządu / Stowarzyszenie Demagog, Konrad Kruczkowski / Wiceprezes Stowarzyszenia WIOSNA ds. marketingu i komunikacji, Hubert Niedzielski / Porsche PR & Event Manager / Volkswagen Group Polska, Anna Orzech / Prezeska / Instytut Dobrej Komunikacji, Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog, wykładowca / Uniwersytet Warszawski, Paulina Trzaskowska / Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej / Coca-Cola Polska, Katarzyna Życińska / CEO / 38 Content Communication.

Ósmej grupie przewodniczyć będzie dr Jan Zając, Prezes Zarządu, Sotrender. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Content marketing – branded content, Social media, Event komercyjny oraz Research&Insight.
W tej grupie znaleźli się: Zbigniew Badziak / COO / 38 Content Communication, Magdalena Bugajło / Dyrektor Komunikacji i Marketingu w Polsce / Panattoni, Aleksandra Chalimoniuk / Dyrektor Biura Komunikacji i Rzecznik Prasowy / Ministerstwo Sportu i Turystyki, Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media, Natalia Długosz / Ekspertka ds. marketingu i komunikacji, Agnieszka Durska / Koordynator Zespołu Komunikacji i PR oraz Rzecznik prasowy / Polska Izba Ubezpieczeń, Hubert Fronczak / Corporate Communications Manager oraz Rzecznik Prasowy / BMW Group, Ewelina Głocka / PR & Communications Manager / MAX Premium Burgers, Iwona Michalczyk / CEO / Garden of Words Group, Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube, Anna Olszewska / Rzecznik oraz Dyrektor Departamentu Komunikacji / KIR, Małgorzata Podstawka / Brand Communication Manager / OnePlus, Małgorzata Rybak-Dowżyk / Corporate Communication & ESG Department Director / T-Mobile, Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Sebastian Stępak / CEO / MSL w regionie CEE, Aleksandra Surdykowska / Menadżerka ds. Komunikacji i Marketingu / Stena Recycling.

W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce.

Do 2 września można zgłosić kampanie w II terminie, zaś ostatecznie przyjmowanie projektów minie 8 września. Nominowanych poznamy 11 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 9 grudnia.

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie Złotych Spinaczy.


Więcej newsów z branży TUTAJ.