– Ta ciesząca oko kampania stanowiła dla nas ciekawe wyzwanie. Klient zgłosił się z bardzo konkretnym pomysłem, którego zrealizowanie dało nam dużo satysfakcji. Znakomity szwedzki design podany w lekkiej i pomysłowej formie w naszych nośnikach, budzi zaskoczenie przechodniów, dając im dużo radości. To największa wartość, którą oferujemy naszym klientom decydującym się na creative OOH. – mówi Aleksandra Derc, dyrektorka Marketingu i Komunikacji Społecznej Warexpo.
W przestrzeni ekspozycyjnej słupów znalazły się kolorowe tekstylia, poduszki, kołdry, szafki, a także elementy wystroju jak zegary, lampki, lustra, świeczniki czy dekoracyjne wazony. Po zmroku instalacje oświetlane są m.in. umieszczonymi wewnątrz lampami. Całość nawiązuje nie tylko do ekspozycji, znanych ze sklepów IKEA, ale również typowych gablot ekspozycyjnych sklepów, powszechnie występujących niegdyś w Warszawie. Dzięki temu kampania doskonale wpisuje się w tkankę miejską, nadając niepowtarzalnego charakteru otaczającej ją przestrzeni.
Więcej newsów z branży TUTAJ.