Przejmując Exakta Brandhouse, poprzedniego partnera B2B Rituals w krajach nordyckich, Trendfactory dodatkowo wzmacnia swoje już 20-letnie partnerstwo z marką Rituals. To przejęcie, podkreśla zaangażowanie firmy w ciągłe wzmacnianie swojej pozycji na rynku europejskim.
Sebastian Sedlick, Sales Director Europe w Trendfactory, wyraził swój entuzjazm w związku z ekspansją: „Trendfactory z dumą wita doświadczony zespół profesjonalistów w dziedzinie produktów promocyjnych i upominków firmowych z Exakta Brandhouse. W Skandynawii jesteśmy świadkami silnego trendu rynkowego pokazującego, że znane marki cieszą się coraz większą popularnością w sektorze produktów promocyjnych. Upominki firmowe i biznesowe są bardzo istotną wartością dla skandynawskich firm. Dzięki wysokiej jakości produktów Rituals, możemy zaoferować tamtejszym klientom jedno z najciekawszych rozwiązań dla docenienia kontrahentów, pracowników i klientów”.
Trendfactory od ponad 20 lat, z powodzeniem, ściśle współpracuje z Rituals, aby dostarczać wysokiej jakości upominki promocyjne i biznesowe na rynek europejski. Firma pełni funkcję wyłącznego partnera i dostawcy marki Rituals dla renomowanych odbiorców upominków na rynku promocyjnym, w krajach BENELUX, regionie DACH, Francji, Hiszpanii, Polsce i Skandynawii.
Więcej materiałów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.