Na początku chcę zapytać o kierunki w marketingu. Na co stawiacie, jeśli chodzi o markę Tygryski?
Tygryski to marka nr 1 w swojej kategorii i pracuje w strategii lidera, a to oznacza rzeczywistą potrzebę wyprzedzania konkurencji na wielu płaszczyznach jednocześnie. Nie przyjmujemy w tym zakresie żadnych kompromisów – działamy szybko i z dużą otwartością na to co zapowiada się dobrze dla naszych konsumentów. Nie tylko zatem rozwój produktów – ich innowacyjność, jakość, otwieranie nowych kategorii, ale również edukacja, rozwój i dbałość o potrzeby dzieci i rodziców.
Stale wprowadzamy nowe rozwiązania i działania (nie tylko) marketingowe. Stawiamy na wyjątkowo silną współpracę wewnątrz organizacji, pozwalającą nam na działanie szybkie i nowatorskie.
Jesteśmy oczywiście bardzo aktywni np. w przestrzeni online i social media, co jest rynkowym standardem, ale do nich również podchodzimy zgodnie z zasadą „nieważne co, ważne jak!”. Rozmawiamy z naszymi Odbiorcami, zapraszamy ich do faktycznego współtworzenia marki. Wspólnie z psychologami i dietetykami opracowujemy merytoryczne, wartościowe materiały wspierające rodziców. Podejmujemy tematy ważne, jesteśmy wsparciem i przyjacielem. Nie dostarczamy wyłącznie pysznych przekąsek!
Naszą historię współtworzymy również z innymi markami, o podobnym do naszego podejściu. Nawiązujemy cross współprace, w ramach których tworzymy nowe, dedykowane produkty. Ostatnio z Jura Parkami i Lidlem, aktualnie jesteśmy w trakcie przygotowań do startu ponownej już akcji z marką Bartek. Wspieramy się wzajemnie w zachowaniu indywidualnych tożsamości, dając wymierne korzyści i zwiększając atrakcyjność przekazu dla naszych konsumentów.
Podsumowując – stawiamy na dobrze skonstruowany i przemyślany mix marketingowych działań, z uwzględnieniem błyskawicznie następujących zmian w dostępnych narzędziach.
Jesteście bardzo aktywni w social mediach. Czym kierujecie się przy tworzeniu treści dla Waszych młodych odbiorców?
Nasze social media przeznaczone są dla rodziców, ale wiemy, że dostępne treści często odbierane są wspólnie z dziećmi. Nasze kanały są tak skonstruowane, by wspierały, edukowały i bawiły. Przygotowujemy kontentowe „paczki” tematyczne, w których zawsze zawarte jest ważne, nadrzędne przesłanie, istotne dla rozwoju, bezpieczeństwa, szczęścia dzieci i rodziców. Do tegoż przesłania tworzymy materiały komunikacji – np. cudowne, autorskie piosenki z morałem, bajeczki do czytania dzieciom, artykuły merytoryczne, itp. itd. Wszystkie kanały uzupełniają się wzajemnie i dostarczają kolejnych „puzzli” w układance. Zapewniamy rodzicom bezpieczny, jakościowy kontent ale również rzeczywiście budujemy społeczność i dobrze się wspólnie bawimy. Zgodnie z naszym hasłem „Tygryski chrupią bardziej!” – do wszystkich działań również podchodzimy „bardziej”!
Wasza marka może pochwalić się nagrodą Influencer’s Top 2024 w kategorii zdrowych przekąsek. Co wyróżnia Tygryski spośród innych produktów na rynku?
Zgodnie z powyższą deklaracją – dokładnie do wszystkich zagadnień podchodzimy z ponadnormatywnym zaangażowaniem. Tworzymy produkty, które mają być bezpieczne i zdrowe, szczególnie, że trafiają do najmłodszych, ale jednocześnie muszą po prostu pysznie smakować. W tym zakresie również nie ma żadnych kompromisów. Dzieci chcą jeść to, co pyszne! I takie są Tygryski. W przypadku każdego produktu, do skutku poprawiamy smak, wspierając się bezpośrednimi badaniami/opiniami naszych konsumentów – to kolejna odsłona tworzenia z nimi marki.
Zapewniamy to, czego się od nas oczekuje – jakościowe, zdrowe i bezpieczne produkty, doskonale smakujące i kochane przez dzieci. Nagrody są odzwierciedleniem tego stanu i ogromnym powodem do satysfakcji, motywującym do dalszych działań!
Rok temu stworzyliście artykuł dla zupełnie nowej grupy docelowej. Proszę powiedzieć kilka słów o produkcie Tygryski GOLD, który opisała Pani w jednym z wywiadów jako „odkrywczy”.
Tak! Tygryski GOLD to zdecydowanie odkrycie! To zupełnie nowa kategoria, którą stworzyliśmy! Unikalność tych produktów przejawia się nie w jednym, ale w wielu aspektach.
Zostały stworzone z myślą o osobach starszych, dla których nie było przekąsek na rynku! Konsumenci w tym wypadku to osoby spoza schematu i stereotypów, które zdecydowanie przełamujemy! Dziadkowie i babcie często bardzo aktywni, energiczni i stosunkowo młodzi – to główna grupa odbiorców Tygrysków GOLD, które chrupie się najczęściej wspólnie z wnukami. Tygryski GOLD łączą pokolenia, uwzględniając potrzeby osób starszych. Pomyśleliśmy również wprost o zdrowiu i jako jedyni na rynku dołożyliśmy do produktów błonnik! Jestem szczerze dumna z tego wdrożenia i wierzę, że Tygryski GOLD będą się pięknie rozwijać, skupiając uwagę na relacjach całej rodziny!
Proszę zdradzić na koniec, co czeka konsumentów jeszcze w tym roku.
To trudne pytanie, ponieważ w tej chwili nie mogę jeszcze wiele zdradzić… Na pewno kolejne odsłony pysznych produktów w kilku kategoriach. Kilka nowych doskonałych piosenek angażujących do wspólnej zabawy, współtworzonych z dziećmi. Ale też wielka premiera, która musi pozostać tajemnicą (uśmiech). Zapraszam gorąco do śledzenia naszych działań, a o tych najważniejszych z przyjemnością wkrótce Państwu opowiem.
Rozmawiała Małgorzata Malinowska-Krawczyk
Gabriela Antczak
Dyrektor Marketingu w TBM. Od ponad 20 lat przygotowuje efektywne strategie rynkowe i, jak mówią, odczarowuje marketing. Liczy się wynik, który wypracowuje wspólnie z Partnerami, stosując m.in. autorską metodę StrategON MAX.
Więcej newsów z branży TUTAJ.