Logo

Marketing MIX

Nowa kampania Iladian 40+ z udziałem Anety Zając

Marka Iladian, należąca do Aflofarm Farmacja Polska, zaprezentowała najnowszy spot reklamowy produktu skierowanego do kobiet po 40. roku życia – żelu do higieny intymnej Iladian 40+. W kampanii wzięła udział znana aktorka telewizyjna, Aneta Zając.

Nowa kreacja miała swoją premierę w połowie sierpnia, trafiając do największych stacji telewizyjnych w kraju. To pierwsza kreacja marki Iladian wpisująca się w lifestylowy charakter przekazu, która dodatkowo, do współpracy zaangażowała osobę publiczną. Twarzą kampanii została popularna aktorka telewizyjna, Aneta Zając, dla której temat zdrowia intymnego kobiet od zawsze był bardzo ważny. Jak wskazuje, przez lata obserwowała pewne tabu w rozmowach dotyczących kobiecych dolegliwości, a także prawidłowej higieny wrażliwych stref intymnych. Aktorka sama stosuje produkty marki Iladian, dlatego darzy ją zaufaniem i poleca innym kobietom do codziennej pielęgnacji. Prezentowana na ekranach kampania ma zasięg ogólnopolski i skupiona jest głównie wokół telewizji, radia oraz Internetu. Za kreację oraz produkcję reklamy Iladian 40+ odpowiada Aflofarm Farmacja Polska, muzykę do kreacji skomponował Rafał Żak, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Lider na rynku

Iladian 40+ to specjalistyczny żel do higieny intymnej. U kobiet po 40. roku życia dochodzi do zanikania nabłonka pochwy, a także pojawiania się problemów z suchością okolic intymnych. Takie objawy często prowadzą do podrażnień. Żel Iladian 40+ nawilża (aż do 24 godzin) i wspomaga regenerację delikatnych okolic intymnych. Kosmetyk zawiera również składniki o działaniu antybakteryjnym (wyciąg z żurawiny, olej z czarnuszki). Co istotne, ponad 92% zawartych w nim składników jest pochodzenia naturalnego. Żel Iladian 40+ znajduje się na podium rynku aptecznego w kategorii kosmetyków do higieny intymnej[1]. Cała marka Iladian to gama produktów dopasowanych do indywidualnych potrzeb intymnych kobiet w każdym wieku i na każdym etapie życia. Dostępna jest w aptekach od ponad 10 lat, a składają się na nią produkty kosmetyczne, suplementy diety oraz wyroby medyczne.

W trosce o jakość i zrównoważony rozwój

Wart podkreślenia jest również fakt przykładania szczególnej wagi producenta do ochrony środowiska. W rezultacie, produkty kosmetyczne z linii Iladian opierają się w ponad 90% na składnikach pochodzenia naturalnego, a opakowania aż w 80% powstają z recyklingu. Więcej o produktach można dowiedzieć się na stronie Iladian.

[1] Na podstawie sell out Omnibus Pex za lipiec 2024 w kategorii Skóra normalna – higiena intymna.

Więcej newsów z branży TUTAJ.