Logo

Marketing MIX

Qatar Airways stworzył pierwszą na świecie reklamę linii lotniczych, w której każdy może zostać gwiazdą

Linie lotnicze Qatar Airways zaprezentowały nowy globalny film „AI Adventure”, który wykorzystuje najnowocześniejszą technologię, aby wzmocnić swoje zaangażowanie w tworzenie niezrównanych, immersyjnych doświadczeń dla każdego.

Jako pierwsza w branży kampania oferuje możliwość bycia częścią emocjonalnej historii, wykorzystując zaawansowane możliwości sztucznej inteligencji, dzięki czemu można umieścić siebie w filmie i stać się gwiazdą. Potwierdza to zaangażowanie linii lotniczej w umieszczanie klientów na pierwszym miejscu.

W ramach innowacyjnej kampanii widzowie mogą wybierać spośród wielu scen w filmie, aby zagrać główne role. Dzięki najnowocześniejszej technologii sztucznej inteligencji postacie będą dokładnym odzwierciedleniem wyglądu widza, dostosowując się do jego rysów twarzy i odcienia skóry. Aby stać się częścią emocjonującej przygody ze sztuczną inteligencją, należy odwiedzić stronę Fly Qatar.

– W Qatar Airways wykraczamy poza zwykłe spełnianie oczekiwań klientów – chodzi o przewidywanie ich potrzeb i tworzenie doświadczeń, które rezonują na poziomie osobistym. Rozpoczęcie tej nowej kampanii marki jest prawdziwym świadectwem tego i naszego etosu zapewniania niezrównanych, doskonałych doświadczeń klientów – powiedział inż. Badr Mohammed Al-Meer, dyrektor generalny Grupy Qatar Airways.

– Dzięki pionierskim możliwościom sztucznej inteligencji, niespotykanym nigdzie indziej w branży lotniczej, nasza najnowsza kampania nie tylko pokazuje innowacyjnego ducha napędzającego naszą markę, ale także odzwierciedla nasze podejście zorientowane na klienta, pomagając zamienić każdą podróż w przygodę. W końcu nie ma ograniczeń co do tego, jak daleko może zaprowadzić cię marzenie – dodał Thierry Antinori, dyrektor handlowy Qatar Airways.

– Dzięki najnowszej kampanii udało nam się urzeczywistnić naszą wizję lidera innowacji w branży. Stworzenie immersyjnego doświadczenia marki, w którym każdy może być gwiazdą, pozwoliło nam stworzyć wyjątkowo spersonalizowane połączenia z naszymi odbiorcami, zapewniając, że każda chwila jest naprawdę niezapomniana – powiedział Babar Rahman, starszy wiceprezes Qatar Airways ds. globalnego marketingu i komunikacji korporacyjnej.


Więcej newsów z branży TUTAJ.