–
Nasze początki były pełne wyzwań, ale też ogromnej determinacji i pasji. Wiedzieliśmy, że musimy zaproponować rynkowi coś ponad to, co jest dostępne. Największym wyzwaniem było zdobycie zaufania klientów w czasie, gdy wiele firm walczyło o przetrwanie. Postawiliśmy od razu na elastyczne podejście do klientów, a w zasadzie wyjście naprzeciw ich oczekiwaniom. W naszej ofercie wyspecjalizowaliśmy się w doborze kreatywnych gadżetów oraz produkcji nieszablonowych opakowań i słodyczy.
Elementy te – na życzenie klientów – do dziś łączymy w event packi dla pracowników i na różne wydarzenia firmowe, prezenty biznesowe dla kontrahentów czy paczki PR-owe. Wszystko w idei smacznej i użytkowej metody docierania do klientów oraz przyjemnego utrwalania wizerunku ich marki.
Pierwsze sukcesy odnieśliśmy już po dwóch miesiącach, ponieważ zrealizowaliśmy kilka dużych projektów produktów reklamowych, do których opracowaliśmy kreatywny sposób ich przedstawienia. Z każdym krokiem poszerzaliśmy ofertę o to, czego potrzebował klient, wychodziliśmy poza schematy tego, co oferował rynek, a co możemy dać klientowi ponad standard. Dla przykładu, gdy rynek oferował pudełka w jednym kolorze i z dołączonym bilecikiem, my daliśmy klientowi możliwość własnego personalizowania upominku reklamowego wraz z indywidualnym opakowaniem z jego logo, banderolą czy nawet kolorem wstążki. Te działania przybliżyły nas do klientów, a dzięki poleceniom, przybywało ich więcej.
Jak już wspomniałam, postanowiliśmy pomóc klientowi i wyszliśmy mu naprzeciw. Postawienie własnej produkcji opakowań kreatywnych i ozdobnych dało nam niezależność, a naszym klientom niepowtarzalność. Wspieramy ich fachowym doradztwem w zakresie indywidualnej produkcji opakowań – ponieważ mając własny park maszynowy, mamy niepowtarzalną przewagę w doborze metod znakowania i grafik.
Klienci, którzy do nas trafiali, byli znużeni standardem dostępnym na rynku, a my mieliśmy nowoczesne i kreatywne spojrzenie na to, czym możemy ich zaskoczyć. Tworzenie nowych produktów i projektowanie sprawia nam ogromną satysfakcję, ponieważ atrakcyjny wygląd i wyszukana zawartość, jaką cechują się nasze zestawy upominkowe, czynią je miłym podarunkiem na wszelkie okazje. Pod pojęciem nieszablonowej oferty i świeżego spojrzenia kryje się nasze zaangażowanie w tworzenie produktów, które są unikalne, innowacyjne i przemyślane w każdym detalu. To właśnie te cechy sprawiają, że nasze zestawy prezentowe, gadżety i kreatywne pudełka wyróżniają się na rynku i zdobywają uznanie klientów. Poszerzyliśmy ofertę o produkcję zestawów upominkowych, co jest naszym filarem działalności do dzisiaj.
Tak, podczas ciężkiego czasu, jakim była pandemia, wyszliśmy naprzeciw klientom
i naszym rozwiązaniem było (i jest do dziś) zaoferowanie wysyłek indywidualnych zamówień nie tylko do firm, ale również do domów klientów z zachowaniem zasad przechowywania i przetwarzania danych. Dodatkowo realizujemy wysyłki zagraniczne i bierzemy całą formalność nadawania paczek na siebie.
Zespół TOP MARKETING to nasz najcenniejszy zasób. Tworzymy zgrany, dynamiczny i kreatywny team, który składa się z profesjonalistów o różnorodnych talentach i doświadczeniach. To dzięki ich ciężkiej pracy i zaangażowaniu możemy stale się rozwijać i osiągać sukcesy na rynku.
Pracujemy dla klienta. Fundamentem naszej działalności jest dbałość o sukces naszego biznesowego partnera. Oferujemy klientom wsparcie techniczne w postaci doradztwa produktowego, materiałowego, technik znakowania produktów, możliwości produkcyjnych i logistyki oraz dostawy. Aby sprostać rosnącym wymaganiom rynku, nieustannie poszerzamy naszą ofertę asortymentową, wprowadzając nowe produkty, nowe opakowania i nowe rozwiązania kompleksowe w ramach świadczonych usług.
Nasza branża jest dynamiczna i nieustannie ewoluuje, odpowiadając na nowe trendy i zmieniające się potrzeby klientów, a globalnie patrząc również świata. Obecnie obserwujemy kilka interesujących nowości, które będą na topie w najbliższym czasie, szczególnie w kontekście zestawów prezentowych łączących ekologiczne aspekty, wellness i zdrowie w elegancji dla każdej grupy klientów, gdyż każdy chce poczuć się wyjątkowo.
Rozmawiała Katarzyna Lipska-Konieczko
–
Aneta Sowa
Dyrektor Zarządzająca i Kreatywna w firmie TOP MARKETING. Pasjonatka motoryzacji i gotowania. Już na studiach wykazywała swoją przedsiębiorczość i otworzyła pierwsze salony sprzedaży w kilku miastach w Polsce z dekoracjami i ozdobami świątecznymi. Po ukończeniu studiów doświadczenie w marketingu i zarządzaniu zdobywała w kilku dużych firmach z branży telekomunikacyjnej, informatycznej i dekoracyjnej. W 2008 roku postanowiła założyć własną firmę TOP MARKETING, która zajmuje się doborem kreatywnych gadżetów oraz produkcją nieszablonowych opakowań, zestawów prezentowych i słodyczy – która działa z powodzeniem po dziś dzień.
Praca kreatywna jest jej pasją, dzięki czemu powstaje niepowtarzalna oferta znajdująca uznanie na rynku. Do swoich zadań podchodzi nowatorsko i z zaangażowaniem. Na co dzień mama, żona i kilkuetatowa przedsiębiorczyni. „Dziś zrób to, czego innym się nie chce – jutro będziesz mieć to, czego inni pragną” – Klaudia Muniak. Ten cel przyświeca jej od czasu studiów.
Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine. Do wglądu online TUTAJ.