tam
Kampania podkreśla, że dzięki aplikacji konsumenci mogą zrealizować wszystkie misje zakupowe i buduje też świadomość szerokiego asortymentu. Akcja „Duże zakupy robi się na Żabka Jush!” wystartowała z początkiem września.
W najnowszej kampanii podkreślana jest możliwość zrobienia dużych zakupów w aplikacji, co stanowi idealne rozwiązanie dla rodzin, a także osób ceniących sobie wygodę i nowoczesne rozwiązania. Tym samym Żabka Jush chce zrewolucjonizować sposób robienia zakupów przez konsumentów, którzy wolą spędzać czas inaczej niż w wielkopowierzchniowych sklepach.
– Jesteśmy jednym z liderów ekspresowych zakupów, a teraz chcemy pokazać konsumentom, że jesteśmy idealnym partnerem również przy większych zamówieniach. Pokazujemy, że za pomocą naszej usługi klienci mogą zamówić duże zakupy z dostawą jeszcze tego samego dnia, a nawet w godzinę, co jest naszym zdecydowanym wyróżnikiem na rynku – mówi Magdalena Marzec, Head of Brand w Lite e-Commerce, start-upie odpowiedzialnym za Żabkę Jush.
Komunikacja podkreśla szeroki asortyment produktów, który w bieżącym roku urósł aż o 20%. Obecnie usługa Jush posiada jedną z największych ofert w kategorii q-commerce. Z kolei w supermarkecie delio w ciągu ostatnich kilku miesięcy wprowadzone zostało blisko 2 tysiące nowych produktów, dzięki czemu klienci mogą zaopatrzyć się we wszystko, czego potrzebują – tak jak w stacjonarnym sklepie. Aplikację ściągnęło już ponad 820 tys. użytkowników.
Oprócz produktów znanych producentów, w ofercie Żabki Jush znajdują się także artykuły lokalnych dostawców i marek, które bezpośrednio współpracują z aplikacją. Przykładami są cukiernia MUUS czy piekarnia Ferment, a także gospodarstwa rolne oferujące sezonowe produkty, na przykład szparagi.
– Wspólna platforma dla Jush i delio, którą promowaliśmy w kampanii „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!”, spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem użytkowników, co widzimy również w wynikach biznesowych. Jej stworzenie jest odpowiedzią na trend upraszczania sobie życia. I to jest nasz nadrzędny cel. Naszym klientom chcemy dostarczać jak najlepsze doświadczenia zakupowe – dodaje Magdalena Marzec.
Marka ma zamiar także odczarować mit dotyczący niższej jakości produktów w sklepach online, zwłaszcza warzyw, owoców i mięs. Produkty z tych kategorii dostępne w Żabce Jush pochodzą od dostawców, którzy przed rozpoczęciem współpracy przechodzą kilkuetapowy proces weryfikacji. W sezonie letnim i jesiennym firma nawiązuje współpracę bezpośrednio z producentami, np. panem Czarkiem z okolic Lublina, odpowiedzialnym za szparagi, które okazały się hitem sprzedażowym. Bezpośrednia współpraca z rolnikami pozwala Żabce Jush na zaoferowanie klientom produktów najwyższej jakości. Poza sezonem jej dostawcami są między innymi certyfikowane firmy.
Kampanii towarzyszy także akcja promocyjna skierowana do klientów. W jej ramach, we wrześniu i październiku, zostanie wybranych po 5 produktów w obniżonych cenach, niezbędnych w każdym domu, które pojawią się na nośnikach OOH i w całej komunikacji. Rabaty będą sięgać nawet 50%, a zostaną nimi objęte między innymi masło, olej Kujawski czy lody Ben & Jerry’s. To nie wszystko – oprócz topowych przecen pojawi się mnóstwo dodatkowych promocji i ofert wielosztuk, znanych ze stacjonarnych sklepów Żabka. Nowością w aplikacji są także spersonalizowane kupony rabatowe, które jeszcze lepiej odpowiadają na potrzeby oraz zachowania zakupowe klientów.
Marka będzie widoczna na ulicach Warszawy i Krakowa dzięki billboardom oraz reklamom na przystankach, miejskich rowerach i autobusach. Kampania będzie również obecna online, na portalach społecznościowych i stronach internetowych. Energetyczne spoty radiowe przyciągną uwagę słuchaczy, a popularni influencerzy podzielą się swoimi doświadczeniami z zakupów na Żabka Jush.
Już wkrótce na horyzoncie pojawi się także wyjątkowa aktywacja skierowana specjalnie do konsumentów. Dlatego teraz, bardziej niż kiedykolwiek, Żabka Jush zachęca do bacznego śledzenia jej w mediach społecznościowych.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa Publicis Worldwide Poland, działania związane z planowaniem mediów realizuje agencja Zenith, a działania online Tribe47. Za działania z influencerami odpowiada agencja bosko, a za niestandardowe działania oraz PR – Flywheel PR. Kampania potrwa do końca października.
Więcej newsów z branży TUTAJ.