Wydarzenie poprowadzą Miłosz Nowakowski, Dyrektor sprzedaży Brandly360 oraz Gabriela Gil, Marketing & Communications Manager w AtomStore. Praktyczną wiedzę prowadzących z zakresu e-commerce można natychmiast zastosować w swoim biznesie, co z pewnością docenią przedstawiciele branży e-commerce: właściciele e-sklepów, sprzedawcy działający na platformach sprzedażowych, marketerzy, analitycy, menedżerowie odpowiedzialni za rozwój konkretnych grup produktowych, a także entuzjaści e-handlu, których Brandly360 wraz z partnerem, AtomStore, serdecznie zapraszają na to wydarzenie.
Webinar to doskonała okazja, aby poznać nowoczesne narzędzia do tworzenia i zarządzania rabatami, dzięki którym automatyzuje się procesy i oszczędza zasoby. Podczas spotkania zostaną omówione praktyczne wymiary tworzenia skutecznych ofert dzięki czemu uczestnicy zweryfikują, jakie dane warto śledzić i jak je interpretować, aby maksymalizować zyski.
Dzięki udziałowi w bezpłatnym webinarze będzie można się dowiedzieć, jak działają platformy do monitoringu promocji oraz czy codzienne akcje promocyjne skutecznie realizują cele sprzedażowe – zwłaszcza w intensywnym okresie, pełnym promocji związanych z Halloween, Black Friday, Cyber Monday oraz sezonem świąteczno-noworocznym. Prowadzący z wieloletnim doświadczeniem w branży e-commerce, podzielą się praktycznymi wskazówkami na temat optymalizacji strategii promocyjnych, monitoringu cen oraz wykorzystania narzędzi automatyzujących procesy promocyjne oraz odpowiedzą na pytania, jak wykorzystać informacje o działaniach konkurencji, aby skalować sprzedaż. Podczas 45-minutowej części merytorycznej uczestnicy dowiedzą się, jakie formy promocji są najskuteczniejsze w osiąganiu celów biznesowych oraz jak interpretować dane rynkowe, aby tworzyć konkurencyjne i efektywne strategie promocyjne. Webinar zakończy się 15-minutową sesją Q&A, podczas której eksperci odpowiedzą na pytania uczestników.
Z Brandly360 każdy opanuje „Sztukę tworzenia opłacalnych promocji”.
Udział w bezpłatnym webinarze można zgłosić na stronie Brandly360.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.