Logo

Marketing MIX

Lech stawia billboard zachęcający do skończenia pracy na czas

Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile – a nie nadgodziny. Dlatego marka w swojej najnowszej akcji postawiła specjalny billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01.

Żeby zachować balans między życiem prywatnym i zawodowym, trzeba czasem zwolnić. Najlepiej – kończąc pracę punktualnie, żeby łapać chwile, a nie nadgodziny.

Do tego zachęca marka Lech w swojej najnowszej akcji. Dlatego w Warszawie pojawił się wyjątkowy Lechowy billboard. Wyjątkowy, bo częstujący piwem Lech Free 0,0% tych, którzy zdecydowali się zakończyć dzień pracy punktualnie.

Marka chce w ten sposób zwrócić uwagę na to, jak ważne jest dbanie o balans i czas dla siebie.

– Billboard symbolicznie wyciąga z biura tych, którzy powinni nieco zwolnić. Lech przypomina im o tym, jak ważne jest łapanie chwil. Na co dzień ciężko pracujemy, ale od 17:01 każdemu należy się chwila oddechu – powiedział Jakub Michalski, Brand Manager marki Lech.

Akcji towarzyszy także wprowadzenie do punktów sprzedaży limitowanej edycji Lecha Free 0,0% ze zmienioną etykietą.

Specjalny billboard marki Lech stanął w Warszawie przy ulicy Burakowskiej – w okolicy znanej z licznych biurowców. Za koncepcję i realizację kampanii oraz za działania z zakresu PR i influencer marketing odpowiada VML. Produkcją billboardu zajęło się The Production, a produkcją materiałów wizualnych – Parano Films. Za zakup mediów odpowiada Zenith.

Wideo promujące akcję dostępne jest tutaj.


Więcej newsów z branży TUTAJ.