Logo

Marketing MIX

Instytut Reportażu debiutuje z Warexpo

Fot. Tomasz Hryciuk, Instytut Reportażu

Na piętnaste urodziny Fundacji Instytut Reportażu i dziesiąte Wydawnictwa Dowody przypada pierwsza w ich historii kampania outdoorowa. W ramach współpracy Warexpo udostępniło swoje nośniki DOOH w prestiżowych lokalizacjach stolicy.

Kampania w nietuzinkowy, dowcipny sposób bawi się tabloidową konwencją, przybliżając osoby związane z Instytutem oraz charakter jego działalności. W spektakularnej przestrzeni LED space na skrzyżowaniu linii M1/M2 oraz na ekranach digital signage na Krakowskim Przedmieściu i ul. Chmielnej możemy oglądać m.in. Olgę Gitkiewicz, Mariusza Szczygła i Filipa Springera. Dynamiczne, utrzymane w luźnej konwencji spoty trafiły do metra, zaś na warszawskich ulicach można oglądać ich wersje plakatowe.

warexpo
Fot. Tomasz Hryciuk, Instytut Reportażu

Fundacja Instytut Reportażu powstała, by promować wiedzę na temat współczesnej literatury faktu. Prowadzi Faktyczny Dom Kultury, księgarnię Wrzenie Świata, Wydawnictwo Dowody, Polską Szkołę Reportażu oraz szereg projektów, warsztatów i wydarzeń poświęconych m.in. przestrzeni publicznej, architekturze i projektowaniu miast.

warexpo
Fot. Tomasz Hryciuk, Instytut Reportażu

Warexpo jest właścicielem warszawskiej sieci reklamowej, posiadającej w swoim portfolio nośniki CLP na wiatach przystankowych, podświetlane słupy, ekrany digital signage oraz przestrzeń LED space, obejmujące swoim zasięgiem wszystkie dzielnice. Spółka zwraca uwagę, by jej nośniki stanowiły integralną część tkanki miejskiej i były umiejscowione z szacunkiem do otaczającej ich przestrzeni. Wspiera również wyróżniające się projekty warszawskie, miastotwórcze i kulturotwórcze. W roku 2024 były to m.in.: otwarcie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, wydanie antologii „Piosenki warszawskie” Muzeum Warszawy, wystawa „Rosiński w ilustracjach” Muzeum Karykatury.

www.warexpo.pl


Więcej newsów z branży TUTAJ.