Logo

Gadżety reklamoweTylko w OOH magazine

5 lat: Innowacyjność jest naszym motorem napędowym | Monika i Jakub Rafałko, Greenverta

Jak wyglądał start marki Greenverta 5 lat temu? Czym jest rewolucyjne narzędzie Design App? I jakie działania podejmują, aby być bardziej eko? Na te i inne pytania odpowiadają Monika i Jakub Rafałko, Dyrektor Zarządzająca oraz Kierownik Działu IT w Greenverta.

Chciałabym rozpocząć naszą rozmowę od najprzyjemniejszego tematu – jak będziecie świętować 5-lecie Waszej marki?

Monika Rafałko: Zbliżające się 5-lecie to dla nas doskonały moment na podsumowanie dotychczasowych działań, ale też przygotowanie się na to, co przed nami. A w tym roku, myślę, że będzie się u nas sporo działo. Planujemy celebrować naszą rocznicę premierą rewolucyjnego narzędzia dla branży reklamowej, nad którym pracowaliśmy przez prawie dwa lata.

Jakub Rafałko: Cieszymy się, że w końcu przyszedł moment, w którym możemy zdradzić więcej szczegółów, ale z oficjalną premierą musimy jeszcze chwilę zaczekać.

M.R.: Oczywiście poza tym planujemy uczestnictwo w eventach branżowych, które będą okazją do wspólnego celebrowania i rozmów z klientami oraz partnerami biznesowymi.

Jak wspominacie początek działalności?

M.R.: Początki były pełne wyzwań. W 2020 roku zauważyliśmy rosnącą potrzebę odpowiedzialnego podejścia ekologicznego w branży reklamowej. Naszym celem było stworzenie linii produktów, które nie tylko będą funkcjonalne, ale też trwałe i wykonane w bardziej świadomy sposób. Mimo trudnego czasu, bo startowaliśmy w pandemii, determinacja, kreatywność i chęć wprowadzenia zmian pozwoliły nam dynamicznie się rozwijać.

GREENVERTA
Wielorazowe woreczki z zamkiem Zip Bag od Greenverta.

Co kryje się pod nazwą Greenverta?

M.R.: Nazwa Greenverta to symbol zmiany w podejściu do gadżetów reklamowych. Połączenie słów „green” i „advertising” oddaje naszą misję – pokazanie, że produkty promocyjne mogą łączyć w sobie trwałość i użyteczność, a jednocześnie mogą współpracować ze środowiskiem.

Poduszeczki terapeutyczne z wkładem z pestek wiśni, relaksacyjne opaski na oczy – to tylko niektóre z niestandardowych produktów z Waszej oferty. Co jeszcze można w niej znaleźć?

M.R.: Nasza oferta jest bardzo różnorodna i stale pracujemy nad jej rozwojem. Chcemy, aby nasze produkty wyróżniały się swoją funkcjonalnością i odpowiadały na potrzeby użytkowników, zamiast tworzyć krótkotrwałe rozwiązania na jedno wydarzenie. W tym roku na targach przedstawimy kilka nowości – od zapachowych woreczków z lawendą, przez pasy do mat do jogi, po ergonomiczne podkładki pod nadgarstek z gorczycą. Mamy nadzieję, że te nowości spodobają się naszym klientom.

Co przez te 5 lat okazało się ekologicznym hitem sprzedaży?

M.R.: Hitami ostatnich lat były zdecydowanie nasze torby Cross Bag i wielorazowe woreczki Reuse Bag, które klienci pokochali za ich praktyczność i design. Coraz większe uznanie zdobywają też produkty z branży wellness – szczególnie Therapy Pillow, czyli poduszka z pestkami wiśni, oraz Eye Cover z lawendowym wkładem, które stały się naszymi bestsellerami.

Jeśli mielibyście wskazać 3 cechy, które wyróżniają Was na rynku, to byłyby to…

M.R.: Biorąc pod uwagę plany na nadchodzący rok, to śmiało mogę stwierdzić, że innowacyjność, świadomość i funkcjonalność to 3 cechy, którymi się kierujemy i którymi chcemy się wyróżniać na rynku.

J.R.: Zdecydowanie innowacyjność jest naszym motorem napędowym. To właśnie ta cecha pozwoliła nam stworzyć rewolucyjne rozwiązanie na rynku reklamowym, o którym niedługo będzie głośno!

No właśnie! Zapowiadacie rewolucję na rynku. Czy możecie już zdradzić, co to takiego?

GREENVERTA
Cross Bag – Ekologiczny produkt reklamowy z materiału z recyklingu.

J.R.: Tak, jesteśmy podekscytowani i oficjalnie chcielibyśmy zapowiedzieć premierę naszego nowego narzędzia Design App. Będzie to pierwsze na rynku w pełni zautomatyzowane narzędzie do projektowania naszych gadżetów i zarządzania ofertami dla klientów końcowych. Pozwoli agencjom na samodzielną konfigurację produktów, wycenę w czasie rzeczywistym, tworzenie wizualizacji 3D oraz ofert sprzedażowych dla ich klientów – wszystko w jednym miejscu, dostępne 24/7. A najprościej mówiąc, agencje reklamowe będą mogły w kilka minut stworzyć projekt na modelu 3D, sprawdzić ceny i terminy realizacji, a potem jednym kliknięciem przedstawić spersonalizowaną ofertę swoim klientom.

A to dopiero początek! Dopracowujemy jeszcze szereg korzyści i usprawnień technologicznych naszego narzędzia i jego oficjalną premierę planujemy jeszcze w Q1 2025. Wierzymy, że jest to odpowiedź na cyfrową, ale i ekologiczną transformację rynku reklamowego. Przed nami wiele wyzwań i możliwości. Z niecierpliwością czekamy na premierę Design App i zapraszamy agencje reklamowe do kontaktu – i przetestowania jako beta testerzy, innowacyjnego i jedynego takiego narzędzia w branży reklamowej.

Jakie funkcje wyróżniają Design App na tle innych dostępnych narzędzi na rynku?

J.R.: Postawiliśmy sobie za cel stworzenie narzędzia o najwyższym poziomie technologicznym, które jest kompleksowe i intuicyjne w obsłudze. Przez wiele miesięcy pracowaliśmy nad jego logiką biznesową oraz designem, aby maksymalnie wspierać pracę naszych klientów. Design App łączy funkcjonalność projektowania 3D z zaawansowaną obsługą potrzeb klienta, co sprawia, że staje się praktycznym narzędziem do codziennej pracy agencji reklamowych.

M.R.: Rozumiemy potrzeby agencji oraz wyzwania, z którymi się mierzą. Cały czas słuchamy naszych klientów i jesteśmy otwarci na uwagi, aby stale udoskonalać nasz produkt. Wierzę, że zrozumienie grupy docelowej jest kluczem do opracowywania przełomowych rozwiązań technologicznych. Wprowadzając Design App, odpowiadamy na potrzeby współczesnych agencji, które potrzebują efektywnych narzędzi przyspieszających procesy tworzenia i sprzedaży. Szybka reakcja na potrzeby klienta oraz możliwość błyskawicznej wizualizacji projektu to kluczowe elementy, które oferuje nasza platforma, pomagając w efektywnej realizacji wizji klienta.

GREENVERTA
Podgląd prototypowej wersji narzędzia Design App dla agencji reklamowych.

Jak to narzędzie wpłynie na codzienną pracę agencji reklamowych i ich relacje z klientami?

J.R.: Mamy nadzieję, że nasza platforma odmieni codzienną pracę agencji reklamowych – oczywiście na lepsze. Chcemy im dać pełną niezależność i kontrolę nad całym procesem projektowania gadżetów reklamowych w dowolnym momencie, a nie tylko w czasie pracy naszej firmy. Dzięki temu narzędziu agencje bedą mogły szybko tworzyć projekty, samodzielnie je dostosowywać, a także błyskawicznie przygotować oferty. To ogromna oszczędność czasu, ale przede wszystkim, chcemy im dać narzędzie, które pozwoli na szybsze realizowanie zleceń i utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, bez względu na godzinę czy strefę czasową.

Naszą rozmowę chciałabym zakończyć kolejnym pytaniem o plany – tym razem dotyczące dłuższego okresu. Jakie są Wasze firmowe cele na kolejne lata? Czego mogą oczekiwać klienci?

M.R.: Nasze cele na przyszłość to dalsza ekspansja oferty ekologicznych produktów, wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych i redefinicja rynku gadżetów reklamowych.

J.R.: Klienci mogą oczekiwać, że nadal będziemy wprowadzać technologiczne rozwiązania ułatwiające ich pracę i dostarczać narzędzia, które nie tylko pomogą im odnosić sukcesy, ale też wyznaczać nowe standardy w branży.

Rozmawiała Małgorzata Malinowska-Krawczyk


Monika i Jakub Rafałko GREENVERTAMonika i Jakub Rafałko
Dyrektor Zarządzająca oraz Kierownik Działu IT

Wyjątkowy duet matki i syna, którzy wspólnie rozwijają markę Greenverta. Monika stoi na czele firmy, wyznaczając strategiczne kierunki rozwoju oraz dbając o realizację misji marki. Jakub zaś jest odpowiedzialny za cyfrową transformację organizacji. Razem łączą doświadczenie z nowoczesnością, tworząc firmę, która redefiniuje rynek gadżetów reklamowych.


Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine. Do wglądu online TUTAJ.