Gajewska to doświadczony manager marketingu i PR. Z branżą związana od ponad dwóch dekad. Swoje doświadczenie rozwijała na stanowiskach managerskich w mediach (Wydawnictwo Marquard Media Polska i Bauer oraz Interia), markach luksusowych – modowych (Simple Creative Product, Patrizia Aryton, Bohoboco), urodowych (Bohoboco Perfume, Uroda Polska) oraz biżuteryjnych (Kasia Wójcik Jewellery, Agata Bieleń).
Jest specjalistką w brandingu i rebrandingu marek. Podjęła się nowego wyzwania, ponieważ Grupa Arche to nie tylko sieć hoteli i inwestycje ale też szeroka działalność społeczna (przede wszystkim Fundacja Leny Grochowskiej) oraz walka o obiekty historyczne takie jak Zamek w Janowie Podlaskim, Pałac w Łochowie, Cukrownia Żnin, Fabryka Samolotów w Mielnie czy Sanatorium Milicyjne w Nałęczowie.
Więcej newsów z branży TUTAJ.