Harbingers wraz z Magazyn Online Marketing organizują bezpłatny webinar: „Reklama i SEO na YouTube w 2025 – taktyki, które zwiększają sprzedaż, zasięg i świadomość marki”. Już 17 kwietnia będzie można nabyć wiedzę nt. jak skutecznie wykorzystać YouTube w 2025 roku, by realnie zwiększyć sprzedaż i dotrzeć do szerszej publiczności, jak wzmocnić świadomość swojej marki bez przepalania budżetu i jakie działania i formaty będą kluczowe w nadchodzącym roku i jak uniknąć typowych błędów.
Już 17.04.2025 r. o godzinie 12:00 eksperci Harbingers, na webinarze z Magazyn Online Marketing, podzielą się sprawdzonymi taktykami, które pomogą zwiększyć sprzedaż, poszerzyć zasięg i wzmocnić świadomość marki bez przepalania budżetu.
Czego będzie można dowiedzieć się podczas webinaru?
- YouTube 2025 – Co się zmieniło i dlaczego to ważne dla Twojej marki? Poznaj nowe trendy w wynikach wyszukiwania, zachowaniach użytkowników i nową rolę platformy w lejku sprzedażowym.
- Sprawdzone taktyki, które naprawdę działają – odkryj skuteczne metody segmentacji odbiorców, wykorzystania Shortsów i tworzenia kampanii leadowych.
- Reklamy, które robią robotę – Zobacz przykłady kreacji i podejść reklamowych, które realnie generują wyniki.
- Wideo vs. SEO – jak zwiększyć widoczność na YouTube w 2025? Naucz się optymalizować treści pod wyszukiwarkę YouTube i pozyskiwać więcej ruchu organicznego.
- Jak wykorzystać dane z YouTube do optymalizacji działań w innych kanałach?
- Jak zintegrować YouTube z SEO – i złapać więcej ruchu z wyszukiwarki YouTube?
Prowadzący:
Borys Marushchak – Performance Manager – Doświadczony w digital marketingu. Specjalizuje się w optymalizacji kampanii, maksymalizacji wyników i strategiach performance. Prelegent na wydarzeniach branżowych.
Piotr Michalak – Head of SEO & GA – Ekspert SEO z szerokimi relacjami biznesowymi w branży, budujący swoje doświadczenie i wiedzę od 2014 roku. Prowadził kompleksowe projekty SEO zarówno dla małych serwisów, jak i znanych, rozbudowanych e-sklepów i portali. W Harbingers jako Head of SEO & GA odpowiada za zespół SEO i Analityki, koordynując realizację projektów kluczowych Partnerów.
Link do rejestracji: tutaj.
OOH magazine jest patronem medialnym webinaru.
Więcej newsów z branży TUTAJ.