To był rok intensywnej pracy i sukcesów – HOLO Group zrealizowało aż 1500 projektów dla klientów z różnych sektorów, m. in.: farmaceutycznego, FMCG, HoReCa, alkoholowego. Do najbardziej spektakularnych realizacji należą Osiedle im. Luzu dla marki LECH, kampania „Uniwersytet Badania Kanapek im. Gorąco Polecam”, aktywacja KINLEY Mixology Club oraz Gala Znakomitość Roku DOZ.PL.
Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom i wysokiej jakości usług, HOLO Group konsekwentnie dostarczało innowacyjne rozwiązania, odpowiadające na potrzeby współczesnego rynku.
2024 rok zakończył się imponującym wzrostem finansowym – przychody firmy wzrosły aż o 64% w porównaniu do roku poprzedniego. W 2023 roku wynosiły one 30,516 mln, natomiast w 2024 osiągnęły 50,067 mln. To efekt nie tylko rozszerzenia działalności, ale także wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych i skutecznej strategii biznesowej.
To właśnie 2024 był rokiem, kiedy powstało Holo Group. W spółce znalazły się 4 niezależne, uzupełniające się business unity:
Zmiana ta podyktowana była nieustannym podnoszeniem poziomu kompleksowej obsługi i chęcią usprawnienia procesów.
HOLO Group w 2024 roku realizowało regularne działania dla czterech klientów, jednocześnie utrzymując dotychczasowe, długofalowe relacje biznesowe. Takie wyniki potwierdzają wysoką jakość świadczonych usług oraz zaufanie, jakim firma cieszy się wśród swoich partnerów.
– Miałam okazję współpracować z HOLO Group przy wielu projektach – tworząc koncepcje zwiększające widoczność naszych marek w HoReCa, podczas eventów czy organizując aktywacje konsumenckie. Każdy z nich nie tylko dowiózł oczekiwaną jakość i wyznaczone KPI, ale także zaskoczył kreatywnością, dbałością o szczegóły i sprawnością realizacyjną na każdym etapie. Gdybym miała użyć 3 słów do opisania naszej współpracy, powiedziałabym „HOLO robi robotę!” – mówi Marta Matusiewicz, Marketing Execution Lead OOH w CC HBC.
Jednym z kluczowych kroków w rozwoju firmy było stworzenie nowego działu AI, który koncentruje się na rozwijaniu i wdrażaniu zaawansowanych technologii sztucznej inteligencji. To strategiczny krok, który pozwoli HOLO Group jeszcze efektywniej odpowiadać na potrzeby rynku i dostarczać rozwiązania na najwyższym poziomie.
– Czas, kiedy agencje mogły się zastanawiać, czy AI to ich bajka, już dawno za nami. W HOLO Group wsiedliśmy do tego pociągu wcześniej niż inni i dziś siedzimy w pierwszej klasie. Nasz dział AI nie tylko działa, wskazuje tory dla całej branży, ale i doskonale wie, że tak naprawdę wciąż jesteśmy na początku wielkiej zmiany. Idziemy pełną parą, bo na opóźnienia w podróży po prostu szkoda nam czasu! – mówi Jan Płaska, AI Specialist and Event Manager.
Rok 2024 był dla HOLO Group czasem intensywnego wzrostu, strategicznych inwestycji i umacniania pozycji na rynku. Kolejne miesiące zapowiadają się równie ekscytująco – firma nie zwalnia tempa – bierze udział w przetargach oraz już planuje nowe projekty dla swoich klientów.
Więcej newsów z branży TUTAJ.