Podczas tegorocznej edycji Sceny Jutra uczestnicy mieli okazję wysłuchać inspirujących wykładów, wziąć udział w panelach dyskusyjnych oraz zobaczyć na własne oczy najnowsze rozwiązania technologiczne, które już dziś zmieniają sposób realizacji widowisk i spektakli. Wydarzenie odbywało się równolegle na trzech scenach:
• INSPIRACJE, gdzie prezentowane były unikalne projekty i rozwiązania z całego świata,
• DYSKUSJE, czyli przestrzeń do wysłuchania rozmów ekspertów,
• AKADEMIA, która dała uczestnikom możliwość zebrania nowej wiedzy.
Wśród prelegentów znaleźli się m.in. Jacek Bartosiak – założyciel Strategy & Future, Kamil Sołdacki – audio director w ElevenLabs, Maciej Żemojcin – pionier wirtualnej produkcji czy David Sypniewski – wykładowca i kierownik Otwartej Pracowni Sztucznej Inteligencji na USWPS. Nie zabrakło także gości z zagranicy, w tym Trung Bảo Nguyễn – multidyscyplinarnego artysty nowych mediów współpracującego z gwiazdami światowego formatu.
Integralną częścią konferencji była strefa wystawców, w której ponad 40 firm prezentowało najnowocześniejsze technologie oświetleniowe, dźwiękowe i nie tylko. Uczestnicy mogli oglądać, ale także testować sprzęt, rozmawiać z ekspertami i nawiązywać nowe kontakty biznesowe.
Scena Jutra zebrała sporo pozytywnych komentarzy:
To dwa dni pełne inspiracji, rozmów i dobrej energii!
Scena Jutra to jedno z ważniejszych wydarzeń biznesowych i towarzyskich naszej branży.
To wydarzenie, które rokrocznie zmienia swoje oblicze i rozwija nasz eventowy świat.
Dużą rolę w sukcesie tegorocznej edycji Sceny Jutra odegrali partnerzy wydarzenia, którzy wsparli konferencję zarówno merytorycznie, jak i technologicznie. Wśród kluczowych partnerów znaleźli się liderzy branży technologicznej, tacy jak Claypaky, Robe Lighting, EPSON, ATM System czy Gridaly. Do grona partnerów dołączyły także uznane firmy polskie, m.in. Prolight, Konsbud Audio, Show System czy TSE Grupa, które aktywnie uczestniczyły w tworzeniu przestrzeni wystawienniczych
i warsztatowych. Honorowy patronat nad konferencją objął Prezydent m.st. Warszawy Rafał Trzaskowski.
Istotnym wsparciem dla promocji wydarzenia byli partnerzy medialni, dzięki którym Scena Jutra dotarła do szerokiego grona odbiorców z różnych segmentów rynku. Wśród nich znalazły się redakcje mediów branżowych i opiniotwórczych, takich jak Architektura & Biznes, Radio 357,
e-teatr.pl, e-gospodarka, Think-MICE, infomusic.pl, MeetingPlanner.pl, Muzyka i Technologia, My Company Polska, OOH Magazine, signs.pl, Kanał AV iT oraz Stage Update.
Tegoroczna edycja Sceny Jutra zakończyła się spektakularnym sukcesem! Przez dwa dni Pałac Kultury i Nauki tętnił energią, kreatywnością i innowacjami, a setki uczestników miały niepowtarzalną okazję do odkrywania technologii, które już dziś kształtują przyszłość widowisk. Rekordowa liczba prelegentów, różnorodność tematów oraz najwyższy poziom prezentowanych rozwiązań spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem gości. Scena Jutra 2025 udowodniła, że polska branża eventowa i technologiczna stoi na światowym poziomie, a jej przedstawiciele nie boją się sięgać po najbardziej ambitne wyzwania.
OOH magazine był patronem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.