Nowym biurem pokieruje Barbara Gruchman-Glapińska, Business Unit Lead, doświadczona ekspertka na rynkach Europy Środkowej. Jej priorytetem będzie budowanie relacji z markami oraz samymi twórcami, co ma zapewnić jeszcze skuteczniejsze działania komunikacyjne w regionie. Wraz ze swoim zespołem w Warszawie prowadzi już kampanie dla Prime Video, kluczowego globalnego klienta team5pm.
Wspiera ją Lars Reimink, Country Manager na Polskę, który odpowiada za działalność operacyjną i zapewnia integrację warszawskiego zespołu z globalną siecią team5pm: – Otwarcie biura w Polsce to dla nas niezwykle ważny krok. Rosnąca gospodarka i dynamicznie rozwijający się krajobraz cyfrowy czynią ten rynek jednym z najciekawszych w Europie. W team5pm rozumiemy, że social media to nowa norma – a my nie tylko za nią nadążamy, ale wyznaczamy w niej trendy. Dzięki łączeniu analityki z kreacją tworzymy kampanie, które naprawdę angażują odbiorców i przynoszą rzeczywiste efekty. W końcu możemy przenieść nasze podejście na rynek polski.
– Dynamiczny rozwój social mediów w Polsce sprawia, że nasz rynek jest w czołówce najciekawszych w Europie – dodaje Barbara Gruchman-Glapińska, Business Unit Lead w team5pm Polska. – To, co wyróżnia team5pm, to nasze podejście, które opiera się na danych i zoptymalizowanych, przyciągających uwagę kampaniach dostosowanych do różnych platform. Bardzo się cieszę, że mogę wprowadzić to świeże spojrzenie na współpracę zarówno z markami, jak i twórcami na polski rynek.
Warszawskie biuro dołącza do rosnącej, międzynarodowej sieci team5pm, obejmującej Amsterdam, Sztokholm oraz Kapsztad, z ponad 150-osobowym zespołem działającym na całym świecie. To podkreśla zaangażowanie team5pm we wsparcie marek w osiąganiu wzrostu poprzez tworzenie treści, które przyciągają odbiorców i przynoszą mierzalne efekty na najważniejszych współczesnych platformach.
Więcej newsów z branży TUTAJ.