Logo

Marketing MIX

Geopolityka, kryzysy, komunikacja – ogłoszono program jubileuszowego Kongresu Public Relations

Już za kilka miesięcy Rzeszów ponownie stanie się centrum debaty o teraźniejszości i przyszłości komunikacji. Jubileuszowa edycja Kongresu PR – który odbędzie się 25-26 września 2025 roku – zgromadzi ekspertów, praktyków oraz liderów opinii, którzy omówią najbardziej aktualne wyzwania stojące przed polską branżą public relations.

Uczestnicy XXV edycji Kongresu PR – którego tematem przewodnim będzie „Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych” – poznają praktyczne strategie komunikacyjne, narzędzia do walki z dezinformacją oraz skuteczne sposoby zarządzania kryzysowego i budowania silnej marki w niestabilnych czasach.

– Prelegenci, podczas naszego jubileuszowego wydarzenia będą prezentowali odpowiedzi na pytanie dotyczące tego, jak prowadzić skuteczną komunikację w erze zmian geopolitycznych, sztucznej inteligencji i polaryzacji społecznej. To tematy, które budzą wiele emocji i prowokują do refleksji nad rolą liderów w kształtowaniu odpowiedzialnych narracji – powiedział prof. dr hab. Dariusz Tworzydło, pomysłodawca i organizator Kongresu.

Komunikacja w czasach niepewności

– Świat w ostatnich latach gwałtownie przyspieszył. Globalne kryzysy śledzimy w czasie rzeczywistym, a sztuczna inteligencja przeobraża sposób tworzenia i dystrybucji komunikatów. To wymusza błyskawiczne dostosowanie się do zmian. Kto nie nadąży za najnowszymi trendami, naraża się na straty i poważne kryzysy wizerunkowe – mówi Arkadiusz Szczepański, Dyrektor Generalny Jacobs & Schwartz. – Właśnie dlatego wiedza dotycząca skutecznego komunikowania się w takich warunkach jest dziś na wagę złota. Wyzwania, z którymi mierzą się profesjonaliści PR, wykraczają bowiem poza strategie, które były jeszcze do niedawna skuteczne. Dlatego tak ważne jest, aby zaktualizować posiadane informacje oraz zdobyć umiejętności, które pozwolą nadal prowadzić efektywne, bezpieczne i odpowiedzialne działania public relations.

kongres

Podczas tegorocznego Kongresu uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji, które odpowiadają na pytania dotyczące wyzwań jakie stoją przed branżą PR. Wśród poruszanych podczas spotkania zagadnień będą między innymi trendy w komunikacji w social mediach, czy budowanie odporności i relacji w nowym krajobrazie geopolitycznym. Prelegenci poruszą również tematy dotyczące wpływu zjawisk społeczno-politycznych na strategie komunikacyjne firm czy ryzyka wizerunkowego dla przedsiębiorstw związanego z aktywnością pracownika w mediach.

W programie Kongresu oprócz prelekcji znajdą się również panele dyskusyjne poświęcone między innymi tematowi zarządzania informacją, postępującej polaryzacji w mediach społecznościowych oraz komunikowaniu z perspektywy regionów w erze kryzysu zaufania oraz wyzwań geopolitycznych, AI i dezinformacji. Kongres PR łączy także wymiar praktyczny z refleksją naukową. Właśnie dlatego wydarzeniu towarzyszyć będzie konferencja naukowa „Cyfrowe horyzonty 2025”, podczas której naukowcy przedstawią najnowsze wyniki badań dotyczące komunikacji i digitalizacji.

Program wydarzenia został opracowany przez grono ekspertów, którzy czuwają nad jego kierunkiem merytorycznym. Radę programową Kongresu tworzą: prof. dr hab. Dariusz Tworzydło – organizator wydarzenia, Karolina Łuczak – dyrektorka komunikacji, rzeczniczka prasowa Provident Polska, prezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Damian Ziąber – rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego oraz Arkadiusz Szczepański – dyrektor generalny Jacobs & Schwartz.

Program można pobrać na stronie Kongresu PR.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.


Więcej newsów z branży TUTAJ.