Logo

Marketing MIX

Warexpo proponuje pakiety OOH/DOOH na lato i jesień

Warexpo uruchamia sezonową ofertę pakietów sprzedażowych, które umożliwiają precyzyjne i elastyczne zaplanowanie kampanii reklamowej w przestrzeni miejskiej Warszawy. Dzięki atrakcyjnym cenowo propozycjom „LATO w Warszawie” i „Back to school” marki mogą skutecznie budować zasięg w stolicy, korzystając z synergii sieci nośników OOH i DOOH oraz szerokiego wyboru lokalizacji.

Nośniki Warexpo są obecne we wszystkich 18 dzielnicach miasta, w najbardziej prestiżowych i uczęszczanych lokalizacjach – od Traktu Królewskiego i Pałacu Kultury i Nauki po bulwary, parki, węzły przesiadkowe i dzielnicowe centra. Szczególne znaczenie w pakietach ma sieć ekranów DOOH oraz ponad 1200 powierzchni na wiatach przystankowych, które oferują wyjątkową ekspozycję i codzienny kontakt z mieszkańcami i turystami.

warexpo

– Naszą ofertę wyróżnia kilka elementów. Po pierwsze klienci mogą samodzielnie dobrać lokalizacje nośników i łączyć formaty OOH/DOOH. Synergia sieci oraz elastyczność konfiguracji pakietów sprawiają, że każda kampania może być „szyta na miarę” – zarówno budżetowo, jak i zasięgowo. Ponadto pamiętajmy, że widownia w Warszawie powiększa się w wakacje o nowych odbiorców reklamy zewnętrznej. Według danych GUS w 2024 roku do Warszawy przyjechało 5 059 796 ludzi, aż 940,7 tys. osób odwiedziło ją w lipcu i sierpniu. Nośniki Warexpo są obecne w najgorętszych turystycznie miejscach stolicy – na przykład jako jedyni posiadamy sieć DOOH na Krakowskim Przedmieściu. Po trzecie, wychodzimy naprzeciw marketerom, lubiącym długofalowe plany – nasze wiaty można rezerwować do końca roku – mówi Aleksandra Derc, członkini zarządu Warexpo.

warexpo

Warexpo zaprasza do kontaktu wszystkie firmy i agencje, które chcą wykorzystać potencjał OOH w stolicy w sposób elastyczny, efektywny i dobrze skrojony do swoich potrzeb. Kampanie można uruchomić natychmiast lub zaplanować z wyprzedzeniem – na lato, jesień i kolejne miesiące.

www.warexpo.pl


Więcej newsów z branży TUTAJ.